וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הגיעה לבקר את בנה בכלא - והבריחה סמים

3.11.2011 / 17:00

אישה מהצפון חשודה שבעת ביקור בכלא אופק שבשרון, שם כלוא בנה בגין עבירות אלימות, העבירה לו סם מסוג חשיש. השניים שייכים למשפחת פשע מוכרת מהצפון. האישה נעצרה והקטין נענש

אם ניסתה להבריח סמים לכלא עבור בנה הקטין: אישה מהצפון, בשנות ה-30 לחייה, נעצרה לאחר שעל פי החשד הביאה סם מסוג חשיש לבנה בן ה-16 וחצי, הכלוא בבית הסוהר "אופק" לקטינים בשרון.

האם ובנה שייכים למשפחת פשע מאזור הצפון. אתמול (רביעי) הגיעה האם לבקר את בנה, שנשפט לשלוש שנות מאסר בגין עבירות אלימות, והשניים בילו יחדיו. התנהגותה של האם עוררה את חשדם של בלשי יחידת "דרור", היחידה המרכזית של שירות בתי הסוהר ללוחמה בפשיעה בין כותלי מתקני הכליאה, וכשיצאה ממנו היא עוכבה לחקירה.

במקביל, ערכו הבלשים חיפוש בבגדיו של הבן. מתחת למכנסיו נמצאו 12 גרם של חומר החשוד כסם מסוג חשיש. האם נעצרה ונלקחה להמשך חקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא, ואילו נגד הבן ננקטו אמצעי ענישה בתוך בית הסוהר, כנהוג במקרים מסוג זה.

"ניסיונות הברחה של סמים לתוך בתי הכלא הם תופעה שאנו נלחמים בה כל הזמן", מספר סגן גונדר נתן פז, מפקד יחידת דרור. "בגלל סוג האוכלוסיה שאותה אנו מחזיקים, ה'לקוחות' שלנו, קיים כל הזמן חשש להחדרה של סמים. יחידת דרור מבצעת פעילות סמויה לאיתור מבקרים המנסים להעביר סם".

לדברי סגן גונדר פז, "עולם הסמים בכלא הוא שונה לגמרי וקשה הרבה יותר מזה שבחוץ. הבעיה העיקרית בין כותלי הכלא היא סם ההרואין. גם אסירים שלפני מאסרם לא השתמשו, הופכים בכלא לקורבנות של הסוחרים והמבריחים ומתמכרים לסמים". עבור העוסקים במלאכה, סחר בסמים בתוך הכלא מניב הכנסות גדולות. "מנת הרואין – 0.3 גרם – שנמכרת בחוץ ב-100 שקלים, תעלה לאסיר 700 שקל. הרווח הוא עצום", הוא מציין.

עוד באותו הנושא:
עבריין בכיר הפליל 22 יבואני סמים ממרכז הארץ
צפו: מעבדת סמים התגלתה בלב שכונת מגורים בשרון
אישום: סחרו בסמים שהבריח קצין צה"ל מגבול מצרים
חשד: כנופיה מהמרכז שלחה נערים למשלוחי סמים ונשק

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully