וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סחרו בסמים שהבריח קצין צה"ל מגבול מצרים

גלעד גרוסמן

27.10.2011 / 12:35

שבעה צעירים נאשמו כי סחרו בסמים שגנב על פי החשד קצין צה"ל מסיכולי עסקאות סמים בגבול הדרום. על פי האישום, השבעה קנו מהקצין את הסמים והפיצו אותם תמורת מאות אלפי שקלים

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית משפט המחוזי בתל אביב נגד שבעה צעירים מאזור המרכז בחשד שסחרו בסמים בפרשה בה מעורב גם קצין צה"ל. על פי כתבי האישום, הקצין שהיה אחראי על החטיבה הדרומית המרחבית של אוגדת עזה יצר קשר עם אחד הנאשמים לסחור עמו בסמים במקום להעבירם למשטרה, וזה העבירם ליתר הנאשמים. השבעה נאשמים גם בעבירות סמים נוספות.

כותרות אחרונות בפרשת הברחת הסמים:
קצין צה"ל חשוד בניהול רשת להברחת סמים ממצרים
מפקדו לשעבר של החשוד שהבריח סמים: "לא הופתעתי"

על פי כתבי האישום שהגישו עורכות הדין ברכה פלוס-שויירמן ואפרת ליפשיץ-פרקש מפרקליטות מחוז תל אביב, בחודש יוני השנה נפגש הקצין עם אבי שלום, אחד הנאשמים, בחתונה. הקצין סיפר לשלום - ששירת במהלך שירותו הסדיר תחת פיקודו - כי הוא יכול למכור לו סמים מסוג הרואין וחשיש אשר נתפסו כמה חודשים קודם לכן בגבול מצרים. על פי כתב האישום, השניים סיכמו כי הקצין ימכור לשלום קילוגרם הרואין תמורת סכום של כ-30 אלף שקלים וקילוגרם חשיש בסכום של 10,000 שקלים.

הקצין גם סיפק לשלום מדים של צה"ל ודרגות רב-סרן כדי שיוכל להיכנס לבסיס, שם מסר לו את הסמים. שלום הגיע מספר פעמים לבסיס כשהוא לבוש מדים ונפגש עם הקצין אשר מסר לו בסך הכל 25 קילוגרמים של הרואין ו-94 קילוגרמים של חשיש, זאת תמורת סכום כולל של 690 אלף שקלים. לאחר מכן, על פי האישום, שלום ונאשם נוסף, שלומי אמויאל, מכרו את הסמים לחלק מהנאשמים האחרים.

מכתב האישום עולה עוד, כי במקרה אחר, בחודש שעבר, המשטרה והמשטרה הצבאית ערכו תרחיש של הברחת סמים במסגרתו הונחו ברחבי החטיבה 78 קילוגרמים של מריחואנה ו-59 קילוגרמים של חשיש. הקצין שלח את נהגיו לקחת את השקים אולם החזיר רק שלושה מחמשת השקים למשטרה וניסה למכור אותם לשלום אשר ניסה למכור אותם בהמשך לנאשמים האחרים. אחד הנאשמים הינו שוטר משמר הגבול אשר מספר פעמים קנה סמים מנאשם אחר ומכר אותם. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בהמשך היום יוגש כתב אישום נגד הקצין בבית דין צבאי בקסטינה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמים
  • קצין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully