וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כנופיה מהמרכז שלחה נערים למשלוחי סמים ונשק

24.10.2011 / 14:29

המשטרה חושדת ששני נערים מאור יהודה שימשו שליחים עבור ארבעה משכניהם. השישה נעצרו במסגרת פעילות של שוטרים סמויים. בעת המעצר, אמו של אחד הקטינים נזפה בו: "לא היית זהיר מספיק"

בתום חקירה סמויה שארכה כחודשיים נעצרו אתמול (ראשון) שישה תושבי אור יהודה, בהם שני קטינים, בחשד שניסו למכור לשוטרים סמויים חשיש, אקדח גנוב ומחסניות. אמו של אחד הקטינים שנעצרו אף ניסתה להחביא סמים שהיו בחדרו בעת שהשוטרים הגיעו לבית. כשהנער ראה את החוקרים, הוא אמר לאמו: "אוי לא, נפלתי על סמוי". האם אמרה לו: "זה בגלל שלא היית זהיר מספיק'". לדברי השוטרים, המעמד המוזר שאליו היו עדים היווה "הוכחה לכך שההורים ידעו על עיסוקי הילדים". המשטרה תבקש היום מבית משפט השלום בתל אביב להאריך בשבוע את מעצרם של החשודים.

לפני כחודשיים, התקבל במרחב דן מידע מודיעיני על כמה עבריינים שמכרו חשיש באור יהודה. שוטרים סמויים ממחלק הסוכנים הסמויים של המרחב נשלחו להיטמע בשטח, יצרו קשר עם הסוחרים, וביצעו לפחות 20 עסקאות עם החשודים. השוטרים הופתעו לגלות כי מי שהגיע "לסגור עסקה", ולגבות את הכסף, היו שני נערים - בני 16 ו-17. שני הקטינים היו מוכרים לשוטרים, ולפי החשד, שימשו למעשה כשליחים עבור הסוחרים. הם היו עונים לטלפונים עבור ה"בוסים", מבצעים עבורם משימות ואף "חותמים" בשבילם את העסקאות.

תוך כדי הפעילות הסמויה, הגיע למשטרה מידע מודיעיני נוסף, לפיו החשודים מציעים למכירה אקדח ברטה שנגב במהלך פריצה, ומחסניות. צוות החקירה הסמוי פנה לפרקליטות מחוז תל אביב, וקיבל אישור לרכוש את האקדח תמורת 5,000 שקלים. להפתעתו של השוטר שקבע עם החשוד, למקום המפגש בא גם הפעם אחד ה"מוכרים הצעירים", כשבידיו המחסניות. השוטר הסמוי שילם לנער, נטל את האקדח ואף קיבל צ'ופר – כמה אצבעות חשיש חינם. לאחר שהנער שב לביתו, צוות החקירה המשיך לעקוב אחר החשודים.

במשטרה אומרים שהשימוש בקטינים לצרכים פליליים "הפך לתופעה". על פי החשד, העבריינים מגייסים באזור מגוריהם את הנערים, תוך ניצול קשרי השכנות שלהם עם המשפחות. רב פקד אבי אוחיון, ראש צוות החקירה המיוחד שהוקם לטיפול בפרשה במרחב דן של משטרת תל אביב, אמר כי הנערים שנעצרו הביעו בחקירתם חשש מפני המפעילים.

עוד בנושא
חמישה נערים בני 14 מאשקלון חשודים בסחר בסמים
בן 14 מת"א עוכב לחקירה לאחר שלקח חשיש מאמו
וגם: האם בן שנתיים נרפא מסרטן בעזרת מריחואנה?

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully