וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: נעצרו חמישה בני 14 בחשד לסחר בסמים

רמי שני

9.10.2011 / 12:14

חמישה נערים בני כ-14 מאשקלון נעצרו בסוף השבוע שעבר בחשד כי פועלים בכנופיה הסוחרת בסמים, כך נמסר מן המשטרה. בנוסף, על פי החשד פרצו הנערים לכלי רכב וגנבו מהם ציוד

מעצרם של שני נערים בחשד להצתת קטנוע בעיר אשקלון הביא לחשיפתה של כנופיית נערים החשודה כי עוסקת בסחר בסמים, כך נמסר היום (ראשון) מהמשטרה. על פי החשד, בתחילת השבוע שעבר ביקשו שני נערים לגנוב שתי קסדות רכיבה מקטנוע שראו בעיר. לצורך כך, הציתו מנעול המצופה בפלסטיק, בניסיון להתיך את המנעול שחיבר את הקסדות לכלי-הרכב. כתוצאה מכך, התלקח הקטנוע והוא ניזוק באופן קשה ביותר. בעל הקטנוע הגיש תלונה במשטרה על האירוע, והם עצרו שני נערים החשודים במקרה.

בחקירתם הסגירו שני הנערים החשודים בהבערת הקטנוע נער נוסף. כאשר ערכה המשטרה חיפוש בביתו של הנער השלישי, מצאה חצי קילו של סם מסוג "מבסוטון", וכן כ-30 כדורים של סם מסוג "אקסטזי". לאחר שנמצאו הסמים הרחיבה המשטרה את תחום חקירתה, ובתוך זמן קצר נעצרו שני נערים נוספים. על פי החשד, חמשת הנערים, כולם כבני 14, עוסקים בסחר בסמים. בנוסף חשודים הנערים במספר מקרים של פריצה לכלי רכב וגניבת ציוד. הנערים הודו, לטענת המשטרה, כי גנבו ציוד גינון מרכב המשמש קבלן גינות.

להערכת המשטרה, התכוונו חמשת הנערים למכור את הציוד הגנוב – ובכסף שירוויחו מן העסקאות לרכוש סמים בכמות מסחרית ולמכור אותו ברווח. כעת בודקים במשטרה גם את מעורבותו של ילד נוסף, בן 10, בפריצה לרכב ממנו נגנב ציוד הגינון. הנערים הובאו בסוף השבוע האחרון לדיון בבית משפט השלום לנוער באשקלון, לצורך הארכת מעצרם. בכוונת המשטרה להגיש כתב אישום חמור כנגד חמשת הנערים.

עוד באותו נושא
קנביס ובני נוער: פרנויות ופגיעה במוח
בת 14 התעלפה משתייה בחיפה: "הכניסו לה סם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully