וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי אש בצפון הרצועה: שני פלסטינים נהרגו

פלסטינים פתחו באש לעבר כלי רכב הנדסיים שביצעו עבודות תחזוקה בסמוך לגדר המערכת בצפון הרצועה. מסוק קרב שהוזעק למקום הצליח לאתר את מקור הירי ולחסל שני מחבלים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

שני פלסטינים נהרגו בצהריים (חמישי) בחילופי אש בגדר המערכת מצפון לרצועת עזה. מסוקי קרב של חיל האוויר פתחו באש לעבר מוקדים בהם נעו שני מחבלים בשטח הפלסטיני ולפני זמן קצר דווח כי הם נהרגו.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
בדרום החליטו לחדש את הלימודים, קסאם נפל באשכול
גורם ביטחוני: "לבקשת קהיר, נמנעה מתקפה רחבה בעזה"
סוללת "כיפת ברזל" יירטה רקטת גראד מעל באר שבע

האירוע החל בירי לעבר כלי הנדסה שהגיעו למקום על מנת לבצע עבודות תחזוקה. כתוצאה מהירי נפגע אחד מכלי הרכב. אל המקום הוקפצו כוחות חי"ר ושריון שלא הצליחו לזהות את מקור הירי, ובשל כך הוקפצו מסוקי קרב שפתחו באש לעבר המחבלים והרגו אותם. לא היו נפגעים בקרב החיילים.

מקורות פלסטינים דיווחו שכוח של צה"ל ירה מספר פגזי מרגמה לעבר חוליית חמושים, שהתעמתה עם חיילים שפעלו באזור. עדי ראייה אמרו שהטנקים ירו שלושה פגזים לפחות לעבר החמושים, וכי אלה השיבו באש.

גורם צבאי מסר כי "בעקבות אירוע ירי לעבר עבודות הנדסיות על הגדר, הוקפצו כוחות שריון וחי"ר אל המקום ופתחו באש לעבר נקודות חשודות בשטח. המחבלים השיבו באש". עוד נמסר כי מסוק קרב של חיל האוויר הוזעק לגזרה.

זו התקרית הראשונה באזור מאז שהושגה רגיעה סוף השבוע. בסבב ההסלמה האחרון נורו עשרות רקטות לעבר ישראל, וחיל האוויר הפציץ יעדים רבים ברצועת עזה. גורמים בכירים אמרו כי ישראל "עמדה לבצע פעולה צבאית רחבה" ברצועת עזה כתגובה לירי הרקטות, אך כי מתקפה זו לא יצאה בסופו של דבר לפועל בשל בקשת המצרים.

לפניות לכתב: אמיר - amirbohbot@walla.co.il, ניר - nir_yah@walla.com

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully