וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוללת "כיפת ברזל" יירטה רקטת גראד מעל באר שבע

בטרם היירוט, נשמעה אזעקה בעיר. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח מחוץ לשדרות. מוקדם יותר נפלו שתי רקטות נוספות, מדרום לאשקלון ובמועצה האזורית שדות נגב - לא היו נפגעים, לא נגרם נזק

סוללת מערכת "כיפת ברזל" יירטה הערב (שני) רקטת גראד שנורתה לעבר העיר באר שבע. בטרם הנפילה נשמעה אזעקה בעיר. זמן קצר לאחר מכן נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח בסמוך לעיר שדרות. מוקדם יותר התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק באירוע. קודם לכן התפוצצה רקטה נוספת ששוגרה מרצועת עזה, בשטח פתוח מדרום לאשקלון. גם באירוע זה לא דווח על נפגעים או על נזק. בעקבות המשך הירי, יתקיימו בהמשך הערב בהערכות מצב מחודשות באשר לשיבת מערכת החינוך ביישובי הדרום לתפקוד מלא, כפי שתוכנן מוקדם יותר היום.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
כיפת ברזל יירטה רקטה מעל באר שבע, אזעקה בשדרות
ליברמן: ”חייבים להפיל מיד את שלטון חמאס”
מופז בסיור בדרום: ”ההסלמה מכרסמת בהרתעה”

כיפת ברזל. AP
יירוט מוצלח לסוללה הפרושה ליד באר שבע. כיפת ברזל/AP

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום להסלמה במצב הביטחוני בדרום בישיבת סיעת הליכוד, ואמר כי "אין הפסקת אש, אין משא ומתן וצה"ל ממשיך לפעול. בכל פעם שמישהו יחשוב ויפעל להפר את שלוותם של תושבי הדרום, פעילותנו תהיה קשה כפי שהיה בשבת, ואף קשה יותר".

היום הודיעה הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס, כי ברשותה "אופציות רבות" ובכוונתה לעשות בהן שימוש אם תימשך ההסלמה הישראלית ברצועת עזה. דובר הזרוע הצבאית, אבו אחמד, אמר לסוכנות הידיעות "מען" כי "המשגר הרב-קני שעשינו בו שימוש שלשום הוא חלק מטקטיקה חדשה. יש לנו משגרים ניידים, שהשיגור מהם מהיר מאוד. יש לנו עוד אופציות חדשות ורבות", הזהיר. עוד אמר אבו-אחמד כי ארגונו מחויב לרגיעה, כל עוד ישראל אינה תוקפת בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully