וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרקטה גרמה לנזק אדיר - המשפחה נשארת באשקלון

בשעה 20:00 נשמעה אזעקה צורמת. משפחת צחי שהתגוררה בעבר בגוש קטיף, כבר מתורגלת. פיצוץ עז החריד את הבית ולמרבה המזל לא היו נפגעים. "אין לנו לאן ללכת, זה הבית שלנו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

משפחת צחי מאשקלון המשיכה גם הבוקר (ראשון) לברך על הנס שפקד אותה אמש, לאחר שרקטת גראד שנורתה מרצועת עזה כחלק מההסלמה האחרונה, נפלה סמוך לביתה. לאחר תהליך ההתנתקות מרצועת עזה עברה המשפחה מגוש קטיף לאשקלון. אם המשפחה אסנת, סיפרה כי התחושה של אמש מוכרת: "זה טירוף, זה חיים לא נורמליים בשביל אנשים. היינו בגוש קטיף, אבל בתוך ידיעה שאתה חי בתוך סכנה ויכול להגן על עצמך. פה אתה תלוי בצה"ל ואתה לא יודע מה יהיה".

עוד באותו נושא:
כ-30 רקטות בדרום; בצה"ל מעריכים: "תהיה הסלמה"
פרשנות: ההסלמה בדרום - הקדמה למבצע גדול
הג'יהאד האיסלמי הכריז על הפסקת אש בדרום

הרקטה שנפלה סמוך לבית גרמה לנזק אדיר. אסנת סיפרה כי "בשעה 20:00 בערב שמענו אזעקה. כרגיל צועקים 'איפה כולם' ואז אמרתי לכל מי שראיתי 'תרוצו מהר', כשבעלי סגר את הדלת שמענו את הפיצוץ". אב המשפחה יאיר הוסיף כי "שמענו את הזכוכיות מתנפצות, היינו בטוחים שזה בתוך הבית. יצאנו לראות מה קורה, ראינו להבה, משהו מדהים, בסביבות עשרה מטרים וראיתי שבלוני הגז בוערים ליד".

למרבה המזל, הרקטה לא גרמה לנפגעים. האב יאיר מספר: "הילדים נשארו במקלט. היו עוד שתי אזעקות בלילה ואני ואשתי לא יכולנו לעשות כלום. היום מתחילה שנת הלימודים האקדמית, אני ואשתי סטודנטים ואין מה לעשות".

כשבני הזוג צחי נשאלים האם הם מתכוונים להישאר באשקלון, אסנת משיבה מיד: "כן. אנחנו לא נוותר להם. המשפחה שלי גרה כאן משנת 1917. אין לי לאן לאן ללכת. זה הבית שלי. אנחנו לא נוותר להם, אבל מישהו צריך לעשות פה סדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully