וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של מיידוף: ניסינו להתאבד כשנחשפה הפרשה

בראיון ל"60 דקות" גילתה רות מיידוף כי לאחר שבעלה הודה בהונאת הפונזי הגדולה בהיסטוריה, ניסו השניים, "כמעשה אימפולסיבי", לשים קץ לחייהם בבליעת כדורים - אך התעוררו למחרת

לאחר שברנרד מיידוף הודה כי גנב מיליארדי דולרים בהונאת הפונזי הגדולה בהיסטוריה, ניסו הוא ואשתו רות להתאבד - כך היא מגלה כעת. בראיון לתוכנית "60 דקות" של רשת CBS, שישודר במלואו ביום ראשון הקרוב וקטעים ממנו פורסמו הלילה (חמישי), אמרה רות מיידוף כי השניים לקחו כמות גדולה של כדורי שינה ונוגדי דיכאון - אולם למרות זאת, התעוררו ביום שאחרי.

בראיון ראשון לתקשורת מאז מעצרו של בעלה בדצמבר 2008, הסבירה מיידוף כי על רקע חשיפת הפרשה באותה תקופה, קיבלו היא ובעלה צרורות של הודעות שטנה באי-מייל, ו"שיחות טלפון נוראיות". "אני לא זוכרת של מי היה הרעיון", ציינה, "אבל החלטנו להרוג את עצמנו, כי זה היה כל כך נורא, מה שקרה אז". היא הסבירה כי דיכאונם אף גבר לנוכח העובדה שהיה זה ערב חג המולד: "פשוט לא יכולתי להמשיך יותר".

פרשת מיידוף - עוד כותרות:
מיידוף מתאו בכלא: "מקסים פה למדי"
מיידוף: הבנקים היו חייבים לדעת על ההונאה
התביעה נגד מיידוף נמשכת - למרות התאבדות הבן

לפיכך, לדבריה, לקחו השניים "מלוא החופן גלולות" בהן בין היתר תרופות נגד נדודי שינה וכדורים נוגדי דיכאון. "לדבריה, "זה היה מעשה אימפולסיבי ביותר", והיא שמחה שהם לא מתו בסופו של דבר.

ב-CBS מוסיפים כי בראיון המיוחד ישתתף גם בנם של בני הזוג מיידוף, אנדרו, שיספר גם על חוויותיו בפרשה. בן אחר שלהם, מארק, התאבד בשנה שעברה ביום השנה למעצר אביו. על פי ספרה של אלמנתו, סטפני, היה זה נסיון ההתאבדות השני שלו, אחרי ניסיון כושל 14 חודשים קודם לכן, גם כן באמצעות בליעת כדורי שינה.

ברנרד מיידוף נעצר ב-11 בדצמבר 2008, יום לאחר שבניו דיווחו לרשויות כי התוודה בפניהם כי חברת ההשקעות שלו אינה אלא הונאת פירמידה במאות מיליארדי דולרים. בחקירתו הוא הודה כי הונה אלפי משקיעים, והוא מרצה כיום עונש מאסר של 150 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully