וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בנו של הנוכל ברנרד מיידוף התאבד

מארק מיידוף, בנו של מי שהורשע בביצוע ההונאה הכפסית הגדולה בהיסטוריה, שם קץ לחייו בתלייה. בשנה האחרונה הוא נחקר בחשד שידע על הונאת הענק של אביו, אך מעולם לא הואשם

מארק מיידוף, בנו של ברנרד מיידוף, שהורשע ונכלא בגלל הונאה של מיליארדי דולרים, נמצא היום (שבת) תלוי בביתו במנהטן, ניו יורק. כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. מיידוף הבן, בן 46, נחקר יחד עם אחיו אנדרו בחשד שידעו על הונאת הענק שביצע אביהם ושיתפו איתה פעולה. "מארק מיידוף נטל את חייו היום. זוהי טרגדיה נוראית ומיותרת", אמר עוה"ד מרטין פלומבאום המייצג את שני האחים. "מארק היה קורבן תמים של הפשע המפלצתי של אביו, ובמשך שנתיים הוא סבל מלחץ בלתי פוסק של האשמות שווא ושמועות".

שני בניו של ברנרד מיידוף עבדו בתפקידי בכירים בדסק המסחר של חברת ההשקעות של אביהם, שנחשפה ב-2008 כ"הונאת פונזי". אחיו של מיידוף, פיטר, מילא גם הוא תפקיד מרכזי בחברה המשפחתית. בניו של ברנרד מיידוף, המרצה כיום עונש מאסר של 150 שנה לאחר שהורשע בביצוע ההונאה הגדולה בהיסטוריה, נחקרו אך מעולם לא הואשמו באופן רשמי.

לפני כשנה הוגשה תביעה נגד בניו של מיידוף, בטענה כי העלימו עין לנוכח ההונאה שביצע אביהם, בזמן שנהנו מהכספים שהרוויח. על פי התביעה, מארק מיידוף השתמש ב-66 מיליון דולרים, אותם קיבל בניגוד לחוק, כדי לרכוש בתי פאר במספר מקומות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully