וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ירי הגראד, חיל האוויר תקף 4 יעדים ברצועה

חיל האוויר הפציץ לפנות בוקר שלושה יעדים ברצועת עזה, ומחסן נוסף בדרומה. הפלסטינים לא דיווחו על נפגעים. כמה שעות קודם לתקיפה נורתה מעזה רקטת גראד והתפוצצה סמוך לאשדוד

הגזרה מתחממת שוב? כלי-טיס של חיל האוויר ביצעו לפנות בוקר (חמישי) תקיפה נרחבת ברצועת עזה, במסגרתה הופצצו שלושה יעדי טרור במרכזה?, ואתר לאחסון אמצעי לחימה בדרומה?. דובר צה"ל מסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות, וכי כלי הטיס נחתו בשלום לבסיסם. לפי שעה, הפלסטינים לא דיווחו על נפגעים או על נזק משמעותי למבנים.

התקיפה ברצועת עזה הגיעה כמה שעות אחרי שחוליה פלסטינית ירתה רקטת גראד לעבר אשדוד. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח סמוך לעיר. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. גורמים במערכת הביטחון העריכו כי המשגרים פעלו בצורה עצמאית, וכי החוליה "אינה סרה למרותו של חמאס". עם זאת, הם הבהירו כי צה"ל רואה בארגון כאחראי לכל פעילות טרור שמקורה ברצועה.

התקיפה המשמעותית הקודמת של חיל האוויר ברצועת עזה הייתה בתחילת החודש, כשהותקפה חוליה מבית חאנון. הפלסטינים אמרו כי חיל האוויר תקף כמה חמושים המשתייכים לזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם. לדבריהם, שלושה מאנשי החולים נפצעו, אחד מהם פצעים קשים. דובר צה"ל מסר אז כי "חוליה זו הייתה מעורבת במספר מקרים של ירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל בשבועות האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully