וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חוליית משגרים בעזה, 3 פלסטינים נפצעו

כלי טיס של חיל האוויר תקף בצפון רצועת עזה חוליה שעמדה לבצע שיגור לעבר מערב הנגב. לפי דיווח פלסטיני, כתוצאה מהתקיפה נפצעו שלושה חמושים, אחד מהם באורח קשה

רגיעה לחוד, מציאות לחוד: כלי טיס של חיל האוויר תקף אמש (שבת) שני פעילי טרור באזור בית חאנון בצפון רצועת עזה וזיהה פגיעה במטרה. בצה"ל אומרים כי מדובר בחברי חוליה שתכננה לבצע שיגור של רקטות לעבר מערב הנגב. במקביל, מקורות פלסטינים דיווחו כי חיל האוויר תקף חוליה המשתייכת לזרוע הצבאית של חמאס – גדודי עז א-דין אל-קסאם וכי כתוצאה מכך נפצעו שלושה חמושים, אחד מהם באורח קשה. בדיווח הפלסטיני נמסר כי כל הפצועים הועברו לבית החולים להמשך טיפול.

עוד בנושא:
ביום שלישי: חודש הירי מהרצועה, 3 רקטות נורו למערב הנגב
לקראת החג: כוננות ביטחונית מוגברת ברחבי הארץ
בסוף חודש אוגוסט: צה"ל חיסל פעיל ג'יהאד בעזה

מדובר צה"ל נמסר כי "בפעילות משותפת לצה"ל ולשירות הביטחון הכללי תקף כלי טיס של חיל האוויר חוליית משגרים בצפון רצועת עזה, אשר התכוננה לביצוע ירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל. זוהתה פגיעה". עוד נמסר כי "חוליה זו הייתה מעורבת במספר מקרים של ירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל בשבועות האחרונים, ביניהם ירי תלול המסלול אשר פגע בבניין נטוש במועצה האזורית שער הנגב לפני יומיים. צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ויפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

גם ביום שישי לפנות בוקר ביצע כלי טיס של חיל האוויר תקיפה במרכז רצועת עזה, וזאת בתגובה לרקטה קסאם ששוגרה לעבר ישראל ביום חמישי בערב. הרקטה נפלה בשטח שמצפון לרצועת עזה. באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. קודם לשיגור נשמעה אזעקה ביישובים הסמוכים. גם ביום שלישי נורו שלוש רקטות קסאם מכיוון רצועת עזה. שתיים מהרקטות נפלו בשטח המועצה האזורית שער הנגב ואחת גרמה לנזק לקו מתח גבוה.

מטח הרקטות ביום שלישי היה הראשון לכיוון מערב הנגב מאז הסתיימה העצרת הכללית של האו"ם, בה הגישו הפלסטינים את בקשתם להכרה במדינה עצמאית.

(עדכון ראשון: 20:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully