וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוביה של רחל ג'אנו לחשוד ברצח: "הרסת משפחתנו"

26.10.2011 / 12:02

בני משפחה של רחל ג'אנו, מוכרת הפרחים בת ה-62 שנרצחה אתמול בדירתה בתל אביב, התנפלו על החשוד ברצח מחוץ לכתלי בית המשפט. מעצרו של החשוד הוארך בשמונה ימים

יח"צ - חד פעמי

(צילום: טל אנגלנדר, קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בשמונה ימים את מעצרו של דיוויד שוורץ, עולה מגרמניה בן 27 החשוד ברצח רחל ג'אנו, מוכרת הפרחים בת 62, אתמול בתל אביב. שוורץ הגיע בשעות הצהריים לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו, כשהוא מלווה בפרקליטו, עורך הדין איתי בן נון מהסנגוריה הציבורית. קרובי משפחתה של ג'אנו התנפלו עליו וקראו לעברו: "הרסת לנו את המשפחה, רוצח". אחד מקרובי משפחתה של ג'אנו הצליח אף להגיע למגע עם שוורץ אך הורחק על ידי המשטרה.

התפרעויות בבית משפט בית משפחת הנרצחת רחל ג'אנו לבין הרוצח דיוויד שוורץ, אוקטובר 2011. עינב דרור, דרור עינב
בני משפחתה של ג'אנו מתנפלים על החשוד ברצח מחוץ לבית המשפט, היום/דרור עינב, עינב דרור

במהלך הלילה עצרה משטרת מרחב ירקון, בפיקודו של תת-ניצב יורם אוחיון, את שוורץ, בחשד שהכיר את ג'אנו בתקופה האחרונה, וגנב ממנה כספים. על פי החשד, ג'אנו העסיקה אותו בעבודות הבית בדירתה שברחוב אבן גבירול, וכעבור מספר ימים בהם חשדה כי הוא אכן גונב ממנה כספים, היא הבחינה בו בשעת המעשה, והחלה לצעוק כי תקרא למשטרה. בשלב זה, על פי החשד, תקף אותה שוורץ, פצע אותה באורח קשה, ובטרם ברח מהדירה הספיק להעלות אותה באש. שוורץ הודה במעשים המיוחסים לו.

מחקירה ראשונית עולה כי שוורץ הגיע לבדו לפני שנה למדינה, לדבריו מתוך אהבת ישראל. הוא הגיע ללא נכסים רבים, ונהג ללון במקומות ציבוריים, כמו חצרות בתים, פארק הירקון וחוף הים. הוא ניתק קשר עם משפחתו בגרמניה, והתפרנס בדוחק מעבודות מזדמנות כמו גננות, צביעת חדרי מדרגות וסבלות. היכרותו עם ג'אנו החלה לפני כשלושה שבועות, אז עסקה בפינוי חנות הפרחים שניהלה, שהייתה בבעלות אמה, לקראת השכרתה לרשת AM:PM. החשוד הציע את עזרתו והחל לעבוד בפינוי ובאריזה.

דיוויד שוורץ, חשוד ברצח רחל ג'אנו בהארכת מעצר בבית משפט השלום תל אביב, אוקטובר 2011. דרור עינב, דרור עינב
החשוד ברצח, דיוויד שוורץ, היום בבית המשפט/דרור עינב, דרור עינב

בהמשך העסיקה ג'אנו את שוורץ בעבודות הבית, בדירתה ברחוב אבן גבירול פינת הורקנוס בעיר. על פי עדויות שנאספו במשטרה, התלוננה ג'אנו לפני מספר ימים בפני הקרובים שלה כי היא חושדת שגנב כסף מארנקה. למרות הפצרותיהם, סירבה להגיש נגדו תלונה במשטרה מפני שחשה רחמים כלפיו בגלל מצבו.

עוד על הרצח אתמול בתל אביב:
רצח האישה בתל אביב: ”לא הייתה מסוכסכת עם איש”
התפתחות בחקירת רצח האישה אתמול בתל אביב
חשד: רחל ג’אנו נרצחה על ידי עולה מגרמניה שעבד אצלה

לפניות לכתב: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully