וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת רצח האישה אתמול בתל אביב

26.10.2011 / 8:57

התפתחות משמעותית בחקירת רצח רחל ג'אנו, מוכרת פרחים בת 62 בתל אביב, אתמול. על החקירה מוטל צו איסור פרסום. היא נמצאה בדירתה העולה בלהבות כשעליה סימני אלימות

התפתחות משמעותית בחקירת רצח רחל ג'אנו בתל אביב אתמול. משטרת תל אביב, המנהלת את חקירת האירוע הצליחה להשיג התקדמות דרמטית בחקירה, שעל פרטיה מוטל צו איסור פרסום. אמש נמצאה ג'אנו, בת 62, בדירתה בפינת הרחובות אבן גבירול והורקנוס בתל-אביב, כשהיא פצועה באורח קשה בדירתה העולה בלהבות. צוותי כיבוי חילצו אותה והשתלטו על האש, וצוות מגן דוד אדום ממרחב דן העניק לה טיפול רפואי ראשוני במקום, ופינה אותה לבית החולים איכילוב בעיר. בהמשך היא מתה מפצעיה.

עוד בנושא
רצח האישה בתל אביב: ”לא הייתה מסוכסכת עם איש”
חשד: בת 62 נרצחה בתל אביב, דירתה הוצתה

רצח - אילוסטרציה. קובי אליהו
התפתחות משמעותית בחקירה. זירת האירוע אתמול/קובי אליהו

בתחילה חשדו במשטרה כי מדובר בשריפה שלא על רקע פלילי, אולם כוחות מרחב ירקון של משטרת תל אביב שהגיעו למקום מצאו על גופתה של ג'אנו סימני אלימות, והגיעו למסקנה שייתכן ואכן קיימת אפשרות להצתה מכוונת. ייתכן שמדובר בהתגלגלות של אירוע שהחל בניסיון שוד.

ג'אנו, אם לשלושה, חיה בגפה וניהלה עד לאחרונה את חנות הפרחים של אמה ברחוב אבן גבירול. לפני זמן מה היא השכירה אותה לרשת החנויות AM:PM ועברה לעבוד כשוזרת פרחים בחנות אחרת בתל אביב. חברתה של ג'אנו, עירית, שהגיעה למקום, הייתה המומה לשמע החדשות. "היא לא הייתה מסוכסכת עם איש, אני לא מבינה מי היה יכול לעשות לה את זה". היא הוסיפה וסיפרה כי על השינוי בעבודתה כי מבחינתה היה זה "שינוי חיובי בחיים שלה. זאת הייתה תקופה טובה בשבילה ולא ברור לי מה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully