וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האישה בתל אביב: "לא הייתה מסוכסכת עם איש"

25.10.2011 / 21:00

רחל ג'אנו, מוכרת הפרחים שעל פי החשד נרצחה ודירתה הוצתה, הותירה אחריה שלושה ילדים. על גופתה נמצאו סימני אלימות. חברתה: "זו הייתה תקופה טובה עבורה, מי היה יכול לעשות את זה?

רחל ג'אנו, בת 62, שעל פי החשד נרצחה בתל אביב היום (שלישי), ודירתה? הוצתה, חיה בגפה וניהלה עד לאחרונה את חנות הפרחים של אמה? ברחוב אבן גבירול בתל אביב. לפני זמן מה היא השכירה אותה לרשת החנויות AM:PM ועברה לעבוד כשוזרת פרחים בחנות אחרת בתל אביב. ג'אנו הותירה אחריה שלושה ילדים.

חשד: בת 62 נרצחה בתל אביב, דירתה הוצתה

חברתה של האישה, עירית, שהגיעה למקום, הייתה המומה לשמע החדשות. "היא לא הייתה מסוכסכת עם איש, אני לא מבינה מי היה יכול לעשות לה את זה". היא הוסיפה וסיפרה כי על השינוי בעבודתה כי מבחינתה היה זה "שינוי חיובי בחיים שלה. זאת הייתה תקופה טובה בשבילה ולא ברור לי מה קרה".

רצח - אילוסטרציה. קובי אליהו
"היא לא הייתה מסוכסכת עם איש, אני לא מבינה מי היה יכול לעשות לה את זה". זירת האירוע, היום/קובי אליהו

עירית הוסיפה וסיפרה על השעות האחרונות בחייה של חברתה. "כמו בכל יום היא הייתה בדרכה לעבודה, לשם הייתה צריכה להגיע בשעה אחת בצהריים, ואפילו עברה אצל חברתה שמנהלת חנות ליד ביתה. היא שוחחה עמה ושום דבר בהתנהגות שלה לא נראה חריג, אולם מסיבה לא ברורה היא לא הגיעה לעבודה ואז קרה המקרה הנורא".

דירתה של ג'אנו, והיא בתוכה, נשרפה בשעות הצהריים ברחוב אבן גבירול בתל אביב. דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, אמר כי "בשעות הצהריים קיבלנו קריאה של שכנים על דירה בבניין מגורים העולה באש. פרמדיקים שהגיעו למקום העניקו לאשה טיפול ראשוני ושינעו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים איכילוב. בבית החולים איכילוב היא נלקחה לחדר ניתוח, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. על הגופה נמצאו סימנו אלימות". מפקד מרחב ירקון, תת ניצב יורם אוחיון אמר כי "כיווני החקירה הנבדקים הם רצח, אך אנחנו לא שוללים גם התאבדות".

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully