וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 62 נרצחה בתל אביב, דירתה הוצתה

25.10.2011 / 16:43

צוות מד”א ושירותי הכבאות חילצו את רחל ג’אנו מדירה בעיר כשמצבה קשה, בעקבות דליקה בדירתה. בהמשך היא מתה מפצעיה. על הגופה נמצאו סימני אלימות, במשטרה חושדים שמדובר ברצח

קובי אליהו

(צילום:קובי אליהו, עריכה: טל רזניק)

חשד לרצח: אישה בת 62 נרצחה היום (שלישי) בדירתה בפינת הרחובות אבן גבירול והרוקנוס בתל אביב, ובהמשך הוצתה גם דירתה. צוותים משירותי הכבאות של העיר חילצו את האישה והשתלטו על האש, וצוות מגן דוד אדום ממרחב דן העניק לה טיפול ראשוני במקום, ופינה אותה לבית החולים איכילוב בעיר כשמצבה מוגדר קשה. בהמשך היא מתה מפצעיה.

בתחילה חשדו במשטרה כי מדובר בשריפה שלא על רקע פלילי, אולם כוחות מרחב ירקון של משטרת תל אביב שהגיעו למקום מצאו על גופתה של האישה, רחל ג'אנו, סימני אלימות, והגיעו למסקנה שייתכן ואכן קיימת אפשרות להצתה מכוונת. במקביל, השתלטו כוחות הכבאות על השריפה.

מפקד מרחב ירקון, תת ניצב יורם אוחיון, סיפר כי "בשעה 14:05 התקבלה קריאה במרחב ירקון, על אשה כבת 52 שפצועה בדירה הורקנוס פינת אבן גבירול בתל אביב. היא פונתה על ידי מגן דוד אדום לבית החולים איכילוב בתל אביב שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. החקירה כרגע נמצאת בראשיתה, כאשר כיווני החקירה הנבדקים הם רצח, אך אנחנו לא שוללים גם התאבדות. האשה גרה בגפה, ומבדיקה ראשונית שערכנו היא אינה מוכרת למשטרה, אין לה עבר פלילי והיא אישה נורמטיבית. הממצאים בזירה כעת אינם חד משמעיים ואנחנו ממשיכים בחקירה".

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, אמר כי "בשעות הצהריים קיבלנו קריאה של שכנים על דירה בבניין מגורים העולה באש. פרמדיקים שהגיעו למקום העניקו לאשה טיפול ראשוני ושינעו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים איכילוב. בדרך עצרה הניידת בצד הדרך, וצוות האמבולנס ביצע בה פעולות החייאה שכללו הנשמה ומתן תרופות. בבית החולים איכילוב היא נלקחה לחדר ניתוח, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. על הגופה נמצאו סימנו אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully