וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רחל ג'אנו נרצחה על ידי עולה מגרמניה שעבד אצלה

26.10.2011 / 10:25

המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של העולה, החשוד כי רצח את תושבת תל אביב בדירתה, ובהמשך הצית את הבית. על פי החשד, ג'אנו "תפסה" את החשוד גונב ממנה כסף, החלה לצעוק - והותקפה

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

הותר לפרסום: המשטרה הצליחה לפענח, להערכתה, את רצח מוכרת הפרחים רחל ג'אנו, בת 62, אתמול בתל אביב. במהלך הלילה (רביעי) עצרה המשטרה עולה מגרמניה בן 27, בחשד שהכיר את ג'אנו בתקופה האחרונה, וגנב ממנה כספים. על פי החשד, ג'אנו העסיקה אותו בעבודות הבית בדירתה שברחוב אבן גבירול, וכעבור מספר ימים בהם חשדה כי הוא אכן גונב ממנה כספים, היא הבחינה בו בשעת המעשה, והחלה לצעוק כי תקרא למשטרה. בשלב זה תקף אותה, פצע אותה באורח קשה, ובטרם ברח מהדירה הספיק להעלות אותה באש. החשוד, שהודה במעשים המיוחסים לו, יובא בשעות הצהריים לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

עוד בנושא
התפתחות בחקירת רצח האישה אתמול בתל אביב
רצח האישה בתל אביב: ”לא הייתה מסוכסכת עם איש”
חשד: בת 62 נרצחה בתל אביב, דירתה הוצתה

רצח - אילוסטרציה. קובי אליהו
גנב ממנה כספים, נתפס, ועל פי החשד תקף ורצח את האישה. זירת האירוע בתל אביב, אתמול/קובי אליהו

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד הגיע לבדו לפני שנה למדינה, לדבריו מתוך אהבת ישראל. הוא הגיע ללא נכסים רבים, ונהג ללון במקומות ציבוריים, כמו חצרות בתים, פארק הירקון וחוף הים. הוא ניתק קשר עם משפחתו בגרמניה, והתפרנס בדוחק מעבודות מזדמנות כמו גננות, צביעת חדרי מדרגות וסבלות. היכרותו עם ג'אנו החלה לפני כשלושה שבועות, אז עסקה בפינוי חנות הפרחים שניהלה, שהייתה בבעלות אמה, לקראת השכרתה לרשת AM:PM. החשוד הציע את עזרתו והחל לעבוד בפינוי ובאריזה.

נתפס גונב כספים מג'אנו

בהמשך העסיקה ג'אנו את החשוד בעבודות הבית, בדירתה ברחוב אבן גבירול פינת הורקנוס בעיר. על פי עדויות שנאספו במשטרה, התלוננה ג'אנו לפני מספר ימים בפני הקרובים שלה כי היא חושדת שהחשוד גנב כסף מארנקה. למרות הפצרותיהם, סירבה להגיש נגדו תלונה במשטרה מפני שחשה רחמים כלפיו בגלל מצבו. מהחקירה עולה כי ביום הרצח הגיע החשוד לביה של ג'אנו ועסק כהרגלו בעבודות הבית, שכללו בין היתר תיקון מכשירי חשמל. בעת ששהה בדירה הבחינה ג'אנו כי הוא מנסה לגנוב כסף והחלה לצעוק כי תקרא למשטרה. בשלב זה תקף אותה ופצע אותה באורח קשה. לפני שברח מהדירה הספיק החשוד על פי החשד להעלות אותה באש.

שכנים אשר הבחינו בעשן הזעיקו את שרותי הכבאות. הכוחות שהגיעו לדירה מצאו את ג'אנו כשהיא פצועה קשה, וצוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום העניק לה טיפול ראשוני ופינה אותה לבית החולים איכילוב בעיר, שם היא נפטרה בחדר הניתוח. בתחילה חשדו במשטרה כי מדובר בשריפה שלא על רקע פלילי, אולם כוחות מרחב ירקון של משטרת תל אביב שהגיעו למקום מצאו על גופתה סימני אלימות, והתעורר חשדם כי מדובר באירוע פלילי.

במרחב ירקון הוקם צוות חקירה מיוחד, בראשותו של סגן ניצב דודי בר, קצין אגף החקירות והמודיעין של המרחב. "בפעולה מהירה של צוות החקירה התחלנו מיד בגביית עדויות, דפקנו על דלתות של כל מי שהכיר אותה ושוחחנו עם עשרות אנשים", סיפר סנ"צ בר לוואלה! חדשות. "שמו של החשוד עלה לאחר שמספר קרובים העידו כי בחור צעיר עזר לה לאחרונה והיה חשש כי הוא גונב ממנה".

לבסוף איתרו החוקרים את החשוד בדירה בתל אביב שבה התארח. הוא נעצר אתמול בשעה 19:00 ונחקר במהלך הלילה במשרדי מרחב ירקון. על פי סנ"צ בר, החשוד משתף פעולה עם החוקרים, הודה במעשה וקשר עצמו לראיות. היום הוא יובא להארכת מעצר, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו ב-15 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully