וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין בירושלים: "מחבלים מסתובבים בעיר"

פנחס וולף

26.10.2011 / 10:13

כשבוע לאחר עסקת שליט דאגו פעילי "האיחוד הלאומי" להזהיר את התושבים בבירה מפני המחבלים ממזרח העיר ששוחררו בעסקה. "לא מן הנמנע כי כניעת נתניהו לחמאס תוביל לאינתיפדה השלישית"

אמנם המחבלים תושבי מזרח ירושלים ששוחררו בעסקה לשחרור גלעד שליט כבר שוהים בבתיהם, אך בחוצות הבירה יש מי שדואג לפעול נגדם כדי להזהיר אזרחים מפניהם. פעילים של "האיחוד הלאומי" חילקו היום (רביעי) מנשרים עם תמונות 15 המחבלים, תחת הכותרת: "זהירות/סכנה - מחבלים בעיר!". מתחת לתמונות נכתב כי "מתוך חשש כבד לביטחון תושבי ירושלים ולאור החשש לפגיעה מיידית ביהודים בכל רחבי העיר, משמר הבירה מבקש להתריע בפניכם מפני המחבלים שתמונותיהם מצורפות, אשר מסתובבים בחופשיות בעיר".

עוד בנושא
השר יעלון: "עסקת שליט תביא לרצח מאות ישראלים"
השר ברק: "לא נחלשנו בעקבות עסקת שליט"
חסן נסראללה: עסקת שליט היא "הישג היסטורי עצום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנשר שחילקו פעילי הימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנשר, אותו יזם פעיל הימין ותושב העיר אריה קינג, מבקש מהאזרחים להיזהר בעצמם, אך גם לפעול באופן אקטיבי, אם כי בגבולות החוק. "יהודי יקר!", נכתב עוד במנשר, "אם ראית את אחד המחבלים מסתובב במקום הומה אדם, חשוב שתיידע את הסובבים אותך מי נמצא בקרבתם".

"נתניהו ניסה ללמד העולם על מלחמה בטרור, ונכשל בעצמו"

ההתנגדות של "האיחוד הלאומי" לעסקת שליט איננה בשורה חדשה, עוד בזמן ישיבת הממשלה שהכריעה בעד העסקה, חברי הכנסת של המפלגה כינסו מסיבת עיתונאים מאולתרת ובה תקפו בחריפות את המהלך. "איש לא יכול להיות מופתע מכך שנתניהו התקפל ונכנע לחמאס", אמרו אז חברי הסיעה. "מי שניסה ללמד את כל העולם איך להילחם בטרור ומדוע אסור לעולם להיכנע לו, נכשל כישלון מחפיר במבחן המעשי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גלעד שליט ובנימין נתניהו בבסיס תל נוף, אוקטובר 2011. דובר צה"ל
"ניסה ללמד את העולם כיצד להלחם בטרור, אך נכשל כישלון מחפיר במבחן המעשי". ראש הממשלה נתניהו/דובר צה"ל

"אנו רק מקווים כי יהיה לנתניהו די אומץ ללכת ולהביט בעיניי היתומים והאלמנות, ההורים השכולים ומשפחות החטופים הבאים שייגרמו כתוצאה מההתקפלות והכניעה של נתניהו". בנוסף להפניית אצבע מאשימה לראש הממשלה, הוסיפו הפעילים כי "אם עסקת ג'יבריל הביאה את האינתיפדה הראשונה ואוסלו הביא עלינו את האינתיפדה השנייה, לא מן הנמנע כי כניעת ממשלת נתניהו לחמאס בעסקת שליט תביא עלינו את האינתיפדה השלישית, ודם הנקיים שיישפך יהיה בראשו של מי שתמך בשחרור הרוצחים".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully