וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שליט יצא לסדרת בדיקות במרכז הארץ

קובי דוד

25.10.2011 / 11:04

שבוע לאחר ששוחרר משבי חמאס, יצא גלעד שליט בליווי אמו ואביו לסדרת בדיקות בבית חולים במרכז. ההערכה: שליט יישאר באשפוז למשך מספר ימים ולאחר מכן ישוב לביתו במצפה הילה

שבוע אחרי ששוחרר משבי חמאס וחזר לביתו במצפה הילה, יצא הבוקר (שלישי) גלעד שליט לסדרת בדיקות בבית חולים במרכז הארץ. את גלעד ליוו הוריו אביבה ונעם. כפי הנראה, שליט יישאר בבית החולים מספר ימים לצורך השלמת הבדיקות ובסופן הוא ישוב לביתו.

גלעד שליט חזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
אולמרט: "שמח בשביל גלעד ומשפחתו שהוא בבית"
צפו: גלעד שליט מודה לנשיא פרס על הסיוע למשפחתו
השר ברק: "לא נחלשנו בעקבות עסקת שליט"

אתמול אירח גלעד בביתו את נשיא המדינה שמעון פרס. במהלך הפגישה פנה שליט לנשיא פרס ואמר לו: "אני מודה לך על כל התמיכה והסיוע שהענקת למשפחתי". בפגישה השתתפו גם הוריו של גלעד. עם כניסתו לבית, חיבק הנשיא פרס את גלעד ואמר לו כי "אין לך מושג עד כמה אני נרגש לפגוש אותך כאן בביתך חי, בריא ושלם".

הנשיא ביקש להעביר לגלעד את תחושת השמחה, שאחזה בעם עם שחרורו מהשבי. "העם כולו עקב אחריך בדאגה", אמר פרס, "חשבנו מה עובר עליך, לבד, בחושך, כיצד אתה מצליח להתמודד עם הניתוק והבדידות, עם חוסר הוודאות. מאיפה הכוחות הנהדרים הללו שלך. כאיש, כבן אדם עברת מבחן של שבי קשה שלא הרבה אנשים היו מסוגלים לעבור. תדע גלעד שהעם כולו, מהגיל הרך ועד ותיקיו התגייס להחזרתך. הייתה זו התגייסות ממעמקים של אהבה ומסירות וחזרתך הביתה היא אירוע אישי ולאומי בלתי רגיל. אני יודע שהתקופה שעברת בשבי תבעה ממך כוחות נפש אדירים".

עוד אמר הנשיא לגלעד: "כל החיים לפניך, אתה יכול לעשות ולהשיג היום ובעתיד כל דבר שתרצה". הנשיא פרס פנה גם לאביבה ונעם ואמר להם: "אני רוצה לומר לכם עד כמה כיבדתי את המאבק שניהלתם. לא נעלמו מעיני הקשיים עמם התמודדתם, אני שמח שהייתם עקשנים, לא הרפיתם לרגע ואיתכם צוות אדיר של מתנדבים. הייתה זו התעוררות ספונטנית של עם המבקש להחזיר את בנו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully