וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גלעד שליט מודה לנשיא פרס על הסיוע למשפחתו

טל שלו, כתבתנו המדינית

24.10.2011 / 16:49

"אין לך מושג עד כמה אני נרגש לפגוש אותך כאן בביתך, חי בריא ושלם" - כך אמר נשיא המדינה לחייל שחזר משבי החמאס, בביקור בביתו במצפה הילה. גלעד אמר לו: "תודה על הסיוע למשפחתי"

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: לע"מ. עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

שישה ימים לאחר ששוחרר משבי חמאס, אירח הבוקר (שני) גלעד שליט בביתו במצפה הילה את נשיא המדינה שמעון פרס. גלעד שליט פנה במהלך הפגישה לנשיא ואמר לו: "אני מודה לך על כל התמיכה והסיוע שהענקת למשפחתי". בפגישה השתתפו גם הוריו של גלעד, אביבה ונעם. עם כניסתו לבית, חיבק הנשיא פרס את גלעד ואמר לו כי "אין לך מושג עד כמה אני נרגש לפגוש אותך כאן בביתך חי, בריא ושלם".

גלעד שליט חוזר הביתה - כותרות אחרונות
פרס ביקר במצפה הילה; נעם שליט: ”גלעד משתקם”
בנו של בכיר חמאס לסגן השר אילון: ”אני מקנא בבני עמך”
שיעור בשחרור: בבתי הספר למדו על עסקת שליט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מודה לך על הסיוע למשפחתי". שליט עם פרס, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנשיא ביקש להעביר לגלעד את תחושת השמחה, שאחזה בעם עם שחרורו מהשבי. "העם כולו עקב אחריך בדאגה", אמר פרס, "חשבנו מה עובר עליך, לבד, בחושך, כיצד אתה מצליח להתמודד עם הניתוק והבדידות, עם חוסר הוודאות. מאיפה הכוחות הנהדרים הללו שלך. כאיש, כבן אדם עברת מבחן של שבי קשה שלא הרבה אנשים היו מסוגלים לעבור. תדע גלעד שהעם כולו, מהגיל הרך ועד ותיקיו התגייס להחזרתך. הייתה זו התגייסות ממעמקים של אהבה ומסירות וחזרתך הביתה היא אירוע אישי ולאומי בלתי רגיל. אני יודע שהתקופה שעברת בשבי תבעה ממך כוחות נפש אדירים".

"כל החיים לפניך"

עוד אמר הנשיא לגלעד: "כל החיים לפניך, אתה יכול לעשות ולהשיג היום ובעתיד כל דבר שתרצה". הנשיא פרס פנה גם לאביבה ונעם ואמר להם: "אני רוצה לומר לכם עד כמה כיבדתי את המאבק שניהלתם. לא נעלמו מעיני הקשיים עמם התמודדתם, אני שמח שהייתם עקשנים, לא הרפיתם לרגע ואיתכם צוות אדיר של מתנדבים. הייתה זו התעוררות ספונטנית של עם המבקש להחזיר את בנו הביתה".

נעם שליט אמר לנשיא כי "אנו מעריכים ומודים לך על כל מה שעשית כל השנים הללו, אנו יודעים היטב שהיית מעורב מאחורי הקלעים והיינו זקוקים לכל התמיכה שהיינו יכולים לקבל". אביבה שליט חיזקה את דברי הנשיא על עמידתו של גלעד בשבי ואמרה כי בנה הוא "גיבור אמיתי". עוד אמרה אביבה לנשיא כי "רציתי להודות לך על כך שהגעת אלינו לביתנו ועל המילים החמות לגלעד. אני רוצה להודות שוב לראש הממשלה שקיבל החלטה אמיצה להחזיר את גלעד לחיים והוכיח שערבות הדדית היא לא רק מילים חלולות אלא ערך ונראה לי שכל עם ישראל מודה על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully