וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נעצר בחשד למעורבות בפעולות "תג מחיר"

יהושע בריינר

24.10.2011 / 20:02

החייל, המשרת כמשגיח כשרות בחטיבה המרחבית שומרון, נעצר לאחר שסירב לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה הצבאית. החייל חשוד כי נטל חלק בפשעי השנאה, כמו גם בהעברת מידע מצה"ל לגורם חיצוני

המשטרה הצבאית עצרה היום (שני) חייל בן 19 המשרת בחטיבה המרחבית שומרון כמשגיח כשרות, בחשד שהיה מעורב בפעולות "תג מחיר". על פי החשד, החייל גם העביר מידע מתוך צה"ל לגורמים חיצוניים. החוקרים הגיעו היום לבסיס החטיבה והחלו לתחקר את החייל, שסירב לשתף פעולה – ונעצר. לדברי מקורבו של החשוד, המתגורר בשומרון ביחד עם אשתו ושני ילדיו, הוא הועבר לחקירה בבסיס המשטרה הצבאית בצריפין, ואין לו כל עבר פלילי.

עוד בנושא
”לא רק כהנא”: אירועי נקמה בערביי ישראל
מאות הפגינו ביפו, בקבוק תבערה הושלך על בית כנסת
הרב אלישיב נגד ”תג מחיר”: ”על המבצעים חל דין רודף”

עורך דינו של הצעיר, עדי קידר מטעם עמותת "חננו", אמר לאתר "הקול היהודי" המזוהה עם הימין ביהודה ושומרון כי בפני החייל לא הוטח חשד ספציפי וכי אין לצעיר קשר לפעולות "תג מחיר" כלשהן. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "בנושא מתנהלת חקירת מצ"ח, ועם סיומה יועברו ממצאיה לעיון ולחוות הדעת של הפרקליטות הצבאית". לדברי גורמים צבאיים, החייל אינו עוסק בתפקיד לחימה או כתומך לחימה.

ביום שישי האחרון נעצר קטין תושב גווש עציון, בחשד שהיה מעורב בשריפת המסגד בכפר טובא-זנגריה שבצפון הארץ. מעצרו של הקטין הוארך אתמול בארבעה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה. כזכור, בשבוע שעבר שוחררו שני חשודים, אחד תושב השומרון והשני תושב הצפון הלומד בשומרון, לאחר שהיו נתונים במעצר בחשד למעורבות באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully