וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנה האחרונה בעזה: חולצת גלעד שליט

ניר יהב

23.10.2011 / 9:02

החולצה עם הצווארון הכחול שלבש גלעד שליט כששוחרר מהשבי נמכרת בחנויות בגדה וברצועה במספר צבעים - והביקוש גדול. מחירה 60 שקלים, אך קונה ממולח יוכל למצוא אחת גם ב-50 שקלים

הטרנד האופנתי החדש ברצועת עזה הוא לא הבגד מהקליפ האחרון של ליידי גאגא ולא חולצתו של שחקן ברצלונה ליאו מסי, אלא החולצה שלבש גלעד שליט ביום שבו שוחרר מהשבי ברצועת עזה. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו בימים האחרונים בהרחבה על החולצה עם הצווארון השחור שהפכה בן-לילה ללהיט החדש בשווקי עזה.

גלעד שליט חוזר הביתה - כותרות אחרונות:
לבני: "התנגדתי לעסקת שליט, חמאס יצא מחוזק"
גורם ביטחוני: "לשליט מידע שעשוי לסייע למודיעין"
חזרה לשגרה: גלעד שליט יצא לראשונה ממצפה הילה
מרידור על עסקת שליט: "החלטה קשה אך נכונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין: גלעד שליט מתראיין רגעים לאחר שחרורו במצרים. משמאל: החולצה על המדפים ברצועה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החולצה נמכרת במספר צבעים ומחירה עומד על 60 שקלים. קונה מיומן שיצליח להתמקח עם המוכר בשוק יצליח להוריד את המחיר ל-50 שקלים. בפייסבוק ניתן למצוא בימים האלו דפים רבים תחת השם "החולצה של שליט" ואף "מאיפה החולצה של שליט?" וסיסמת המחאה "העם דורש את החולצה של שליט". אלפי גולשים מהרצועה ומהגדה המערבית כבר הצטרפו לאותם דפים.

הגולשים בפייסבוק מנסים להבין היכן נקנתה "החולצה של שליט". חלקם טוענים כי מדובר ב"חולצה דווקא יפה" ואחרים מבהירים כי אפשר לקנותה בחמישים שקלים בלבד. גולשת בשם אינאס תמימי מגלה כי ראתה את אותה חולצה בדיוק בחברון.

חולצתו של שליט הפכה לנושא לדיון גם בפורומים של תושבי עזה ובטוקבקים על כתבות בנושא. "אני רוצה לקנות חולצה כזו!", כתב אחד הגולשים. "60 שקלים והיא שלך", ענה לו גולש אחר.

לפניות לכתב:
nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully