וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'אד: "ארה"ב הופכת חלשה יותר ויותר"

נשיא אירן שב ותוקף את ארצות הברית ומבהיר: "אין לי בעיה עם האזרחים האמריקאים, אלא עם הממשל". לדבריו, על ארה"ב, שהופכת שנואה באזור, לשנות את מדיניותה בנוגע למזרח התיכון

ממשיך לתקוף: נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, אמר הלילה (שבת) כי הוא סבור שהמעורבות של נאט"ו בלוב רק החמירה את העימות במדינה וערערה את הריבונות שלה. בראיון ל-CNN אמר אחמדינג'אד כי עמדת ארצות הברית כלפי מדינות דוגמת לוב וסוריה אינה תורמת. "על ארה"ב להבין שהקולוניאליזם חלף ולשנות את המדיניות שלה, בעיקר בכל הנוגע למזרח התיכון", אמר הנשיא האירני, "אין לי שום בעיה עם אזרחי ארה"ב, הבעיה שלי היא עם הממשל". לדבריו, "ארה"ב הופכת חלשה יותר ויותר ומדינות רבות באזור שונאות אותה".

עוד בנושא אירן:
אחמדינג’אד: המערב יצר את ישראל כדי לשלוט באזור
אחמדינג’אד על עסקת שליט: ”הישג וניצחון גדול”
”דו”ח חמור שיפורסם בקרוב יגביר הלחץ על אירן”

"צדק משמעו שאסור לאיש להרוג את האחר. לאף אחד אין את הזכות להרוג את רעהו", אמר אחמדינג'אד בהתייחסו למהומות בעולם המוסלמי, "לא לממשלה ולא למתנגדים". הוא התייחס למעורבות אירנית במהומות בסוריה ואמר כי "אנחנו הולכים להפעיל מאמצים כבירים על מנת לעודד את ממשלת סוריה ואת האופוזיציה להגיע להבנה. אנו מאמינים שלא צריכה להיות התערבות חיצונית".

בתחילת החודש שעבר ותקף אחמדינג'אד את ישראל ואמר כי "המערב יצר אותה רק כדי לשלוט במזרח התיכון". לדבריו, הקמת מדינת ישראל הייתה הפשע הנורא בתולדות האנושות. בדברים שנשא במושב הסיום של הוועידה הבינלאומית לסוגיה הפלסטינית בטהרן, ציין עוד נשיא אירן כי הכיבוש הישראלי ביהודה ושומרון הוא נושא בינלאומי, ופשע נגד האנושות כולה.

אחמדינג'אד ציין כי "ישראל כל כך קדושה בעיני המערב, כך שכל מי שמביע ביקורת על המשטר הציוני, מיד נתפס כטרוריסט. הדבר היחידי שקדוש באירופה הוא המשטר הציוני". לדבריו, ישראל השתלטה על הטריטוריות הפלסטיניות באמצעות שיתוף פעולה עם בריטניה, ושימוש בנשק שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully