וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'אד: המערב יצר את ישראל כדי לשלוט באזור

נשיא אירן שב ותקף את ישראל ואת המערב, כשטען כי "הדבר היחידי שקדוש בעיני אירופה היא ישראל, ומי שמעז להטיל במשטר הציוני דופי נתפס כטרוריסט". עוד ציין: "סבא"א פועלת בשירות ארה

שב ומשמיץ: נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, תקף אמש (ראשון) שוב את ישראל, ואמר כי "המערב יצר אותה רק כדי לשלוט במזרח התיכון". לדבריו, הקמת מדינת ישראל הייתה הפשע הנורא בתולדות האנושות. בדברים שנשא במושב הסיום של הוועידה הבינלאומית לסוגיה הפלסטינית בטהרן ציין עוד נשיא אירן כי הכיבוש הישראלי ביהודה ושומרון הוא נושא בינלאומי, ופשע נגד האנושות כולה.

אחמדינג'אד ציין כי "ישראל כל כך קדושה בעיני המערב, כך שכל מי שמביע ביקורת על המשטר הציוני, מיד נתפס כטרוריסט. הדבר היחידי שקדוש באירופה הוא המשטר הציוני". לדבריו, ישראל השתלטה על הטריטוריות הפלסטיניות באמצעות שיתוף פעולה עם בריטניה, ושימוש בנשק שלה.

עוד אמר הנשיא האירני כי הדמוקרטיה וזכויות האדם הן בבחינת מצג שווא במערב, שכן משטרי המערב הקפידו לאורך מאה השנים האחרונות לתמוך במשטרים דיקטטוריים. אחמדינג'אד תקף גם את הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, ואמר כי היא פועלת בשירות ארצות הברית, בכך שהיא מפרסמת את שמותיהם של מדעני גרעין אירנים כדי שישראל תוכל לפגוע בהם.

"תקווה ונחישות, לא צעדים מאולתרים"

אתמול נאם באירוע גם המנהיג העליון של אירן, האייתולה עלי חמינאי. חמינאי ציין כי "פלסטין נמתחת מהירדן לים, ואין להסכם לכל פשרה בעניין, אפילו לא על סנטימטר אחד". לדבריו, אם תסכים הרשות הפלסטינית להכיר בישראל, "יהיה זה סוף לזכות שיבתם של הפליטים הפלסטינים שגורשו מישראל ב-1948". עוד אמר האייתולה חמינאי כי סבלנות, תקווה ונחישות נחוצות בשלב זה של המאבק הפלסטיני, ולא "צעדים מאולתרים". חמינאי ביקש להבהיר כי אין ברצונה של אירן "לזרוק את היהודים לים", אבל ציין כי לא האו"ם צריך לשלוט בפלסטינים - אלא על העם הפלסטיני לקבוע את גורלו בעצמו, באמצעות משאל עם.

עוד בנושא
גם אל-קאעדה מגנה את נאום אחמדינג’אד באו”ם
אחמדינג’אד השמיץ באו”ם - נציגי המערב נטשו
ומשעל אתמול באותו הכנס: נותרה רק ההתנגדות

עדכון ראשון: 23:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully