וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'אד השמיץ באו"ם - נציגי המערב נטשו

23.9.2011 / 0:02

נשיא אירן נאם בפני העצרת הכללית של האו"ם, והאשים את ארה"ב בניצול המתקפה "המסתורית" ב-9/11 כדי לכבוש את אפגניסטן, ואת מדינות אירופה ב"ניצול השואה" כדי להעביר כספים לציונים. על ישראל: "הציונים - רוצחי המונים של פלסטינים"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק)

נציגי ארצות הברית, צרפת ומדינות נוספות נטשו אמש(חמישי) את נאומו של נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, בפני העצרת הכללית של האו"ם. הנציג האמריקני היה הראשון מבין המדינות הבכירות לנטוש את האירוע, והוא עשה זאת לאחר האשמות חוזרות של הנשיא האירני על כך שארצות הברית אחראית לעימותים ולסבל ברחבי העולם.

כותרות אחרונות מהנעשה באו"ם
פרושאור: ”עדיין מנסים להשיג גוש חוסם במועצת הביטחון”
שוב ישראל תואשם בגזענות? חרם עולמי על ”דרבן 3”
נאום אובמה באו”ם: ”שלום לא יושג דרך החלטות באו”ם”

נאום נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בעצרת הכללית של האו"ם. רויטרס
עוד נאום מלא השמצות למעצמות המערב. משלחות המידנות השונות נוטשות את מליאת העצרת הכללית באמצע נאום אחמדיניג'אד, היום/רויטרס

בואו לדבר על הדיונים באו"ם בעמוד הפייסבוק שלנו

הנציג האמריקני שמע את אחמדינג'אד צועק: "מי חטף בכוח עשרות מיליוני בני אדם בבתיהם מאפריקה בזמן תקופת העבדות, והפך אותם לקרבנות של תאוות הבצע האמריקנית? מי שמר ותמך בדיקטטורות צבאיות באסיה, אפריקה ודרום אמריקה? מי השתמש בפצצות אטום נגד חפים מפשע?", אלא שכשהתייחס נשיא אירן למתקפת הטרור ב-11 בספטמבר ב-2001, וקרא לה "מסתורית", ותירוץ לפתוח במלחמה נגד מדינות מרכז אסיה, כדי להשתמש במשאבי הטבע שלהן – היה זה יותר מדי עבור הנציג האמריקני, שכאמור נטש את האולם.

אחמדינג'אד לא הסתפק בכך, ובין היתר האשים כמה ממדינות באירופה בכך שהן "משתמשות בשואה, שישה עשורים אחרי, כדי לשלם עוד כסף לציונים – אך לא משלמות לאלה שמשלמות את המחיר על הציונות". בתגובה, קמו נציגי המשלחת הצרפתית, ולאחריהם נציגי מדינות רבות נוספות. גם ישראל, כרגיל, עלתה על המוקד בנאום הנשיא האירני. "הציונים צבועים. הם הביאו במשך 60 שנה לרצח המוני של פלסטינים ולעקירת אנשים מבתיהם", אמר אחמדינג'אד.

מארק קורנבלאו, דובר המשלחת האמריקאית לאו"ם, הגיב לנאומו של אחמדיניג'אד ואמר כי "לאחמדיניג'אד הייתה האפשרות להתייחס לשאיפות עמו לחופש ולכבוד, אבל במקום זאת הוא בחר שוב להשתמש באמירותיו האנטישמיות המאוסות ולהשמיץ בתיאוריות קונספירציה מתועבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"הבוז של אירן לעולם ברור"

במשרד החוץ הישראלי התייחסו לדבריו של אחמדינג'אד, ואמרו כי "הבוז של אירן כלפי הקהילה הבינלאומית הוא ברור, והוא מודגם על ידי התעלמותה הנמשכת משש החלטות של מועצת הביטחון שקוראות לה להפסיק את תכניות הגרעין והטילים שלה, כמו גם את העברות הנשק לידי טרוריסטים. בעשר השנים שחלפו העיזה איראן פנים מול נחישותה של סבא"א לחשוף את תכנית הגרעין הצבאית שלה. בחישתה בעניינים הפנימיים במדינות קרובות ורחוקות פוגעת בבוטות בריבונותן. עוינותה של טהרן כלפי מדינת ישראל והעם היהודי גם היא גלויה לעין כל. מנהיגי איראן חוזרים וקוראים להשמדת ישראל, מכחישים את השואה ותומכים בגלוי, במילה ובמעשה, בארגוני טרור, כפי שהוכיחה מעורבותה בפיגוע במרכז הקהילה היהודית בבואנוס איירס ב-1994. הצדק בפרשה זו טרם נעשה, וממתין לשעתו".

(עדכון ראשון: 20:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully