וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידיו של ג'עברי לידי משפחתו: שליט חזר הביתה

כברת דרך ארוכה עברה על גלעד שליט, מאז שנשבה בידי חמאס לפני מעל לחמש שנים, ועד ששב לביתו במצפה הילה אתמול. צפו באירועים המרגשים של יום חזרתו של שליט

עריכה: רן צימט

(צילום: דניאל בוק, רויטרס, ערוץ 1, דובר צה"ל, עריכת וידאו: רן צימט)

לאחר למעלה מחמש שנים בשבי חמאס, התעורר גלעד שליט לבוקר ראשון במיטה שבביתו (רביעי). היציאה מרצועת עזה אתמול הייתה עמוסה במאורעות מרגשים, החל מהשחרור מהשבי בשעות הבוקר המוקדמות ועד לאלפי האנשים שחיכו לו עם בלונים וסוכריות ליד ביתו שבמצפה הילה.

גלעד שליט חזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
הרחוב הישראלי על חזרת שליט: "הלב גואה מאושר"
ברגשות מעורבים: העסקה מנקודת מבט של אחות שכולה
אביו של אופיר רחום לא צפה במונא: "נקרע מבפנים"
מתרגל לחופש: גלעד שליט יצא לצעידה במצפה הילה

יומו של גלעד שליט התחיל אתמול במסירתו מידי אנשי חמאס לידיים מצריות, וצולם על ידי הטלוויזיה המצרית כבר ברגעיו הראשונים כאדם חופשי. לאחר מכן, הועבר לידי קציני צה"ל במעבר כרם שלום, משם הועבר לבסיס אמיתי שבדרום רצועת עזה, שם התקלח ולבש מדי צה"ל. לאחר מכן, דיבר עם הוריו לראשונה.

מבסיס אמיתי הועלה גלעד שליט על מסוק והוטס לבסיס תל נוף שבמרכז הארץ. במהלך הטיסה חש ברע, והרופאים נאלצו לטפל בו על המסוק. עם רדתו מהמסוק פגש שליט את ראש הממשלה בנימין נתניהו והצדיע לו. נתניהו אמר לו בתגובה: "כמה טוב שבאת הביתה". בתל נוף הובל שליט לחדר צדדי שם נפגש עם יתר בני משפחתו: אמו אביבה, אחיו יואל, אחותו הדס, סבו צבי ובת זוגו של אחיו, יערה וינקלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully