וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "רון ארד עמד לנגד עיניי בחתימת העסקה"

טל שלו, כתבתנו המדינית

16.10.2011 / 17:53

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם אחיו של הנווט שהיום מלאו 25 שנה לנפילתו בשבי. בשיחתם, סיפר נתניהו לדודו ארד על שיחותיו עם אמו המנוחה של הנווט השבוי בהן הביעה כמיהה לראותו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הערב (ראשון) עם דודו ארד, אחיו של הנווט השבוי רון ארד שהיום מלאו 25 שנה לנפילתו בשבי. ראש הממשלה סיפר לארד על שיחות שקיים עם אמו המנוחה של הנווט, בתיה ארד, בהן דיברה על הכמיהה לראות את בנה. "גורלו של רון ארד עמד לנגד עיניי כשאישרתי את ההסכם להחזרתו של גלעד שליט", אמר נתניהו לאחיו של הנווט השבוי.

גלעד חוזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
חמאס טוען: החתימה על העסקה לא בוצעה מול ישראל
מידן עדכן את נתניהו: נסגרו הפרטים האחרונים לעסקה
האסירים שישוחררו בעסקת שליט הועברו לכלא קציעות
משפחת שליט לבג”ץ: לא לעכב את שחרורו של גלעד
נעם שליט במצפה הילה: ”גלעד בריא ושלם? אינשאללה”

בטקס שהתקיים בשבוע שעבר בבסיס חיל האוויר ברמת דוד לציון 25 שנה לנפילתו של ארד בשבי, נשאה דברים גם רעייתו, תמי ארד. "בשנה הראשונה יכולתי לחוש בבית את נוכחותך. בשנה השנייה עוד שמעתי את קולך מהדהד, ובשנה השלישית יכולתי לדמיין אותך צועד במעלה הרחוב האחרון של שיכון מבט, יחף, בסרבל, עם סיגריה ביד והנעליים הגבוהות על הכתף", אמרה ארד בדברים שצוטטו בערוץ 2, "כיום הסימן הפיזי שמעיד שחלפה עוד שנה הם ריח הגויאבות הראשונות, החמסינים המשוגעים ויום הכיפורים עם השקט המדומה שהוא טומן בחובו. התקוות שתפתח את הדלת ותופיע נגוזו לפני שנים והציפיות התכווצו לכדי תקווה אחת צנועה - רק לדעת מה קרה לך".

"המנהיגים, רון, לא שעו לתפילתך, גם אלוהים לא", האשימה ארד את ממשלות ישראל השונות באי השבתו של בעלה מהשבי במשך השנים, "התפללתי, אפילו נדרתי נדרים. הרגש אמר שצריך ללחוץ בכל הכיוונים, גם על אלוהים. כמוך, רציתי להאמין שיש על מי לסמוך, שיש מי שמכוון מלמעלה, ויש את אלה שממלאים את שליחותו ויהיו אמיצים לקבל החלטות קשות. אף אחד לא באמת התכוון באותם ימים להחזיר אותך, וכשהם התעשתו כבר לא היה עם מי לדבר. את ההזדמנות להשיב אותך הביתה כאחד האדם הם החמיצו".

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully