וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט במצפה הילה: "גלעד בריא ושלם? אינשאללה"

אדריאן הרבשטיין וקובי מנדל

16.10.2011 / 14:45

אביו של החייל החטוף בעזה נשאל על ידי עיתונאים בפתח ביתו אם קיבל מידע חדש מקציני צה"ל שהגיעו לבקר בביתו וענה בשלילה. "ממשיכים לעקוב בדריכות ובדאגה"

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל)

"קציני צה"ל שהגיעו הבוקר לביתנו לא עדכנו בכלום, ואנחנו ממשיכים להמתין בדריכות ובדאגה" – כך אמר מוקדם יותר היום (ראשון) נעם שליט, אביו של החייל החטוף בעזה, גלעד שליט, לקראת שובו של בנו מן השבי, מחרתיים. בשיחה עם כתבים מחוץ לביתו נשאל האב האם הוא מאמין שבנו בריא ושלם, וענה בפשטות: "אינשאללה".

עסקת גלעד שליט - כותרות אחרונות
מרואן ברגותי על העסקה: ”הופתעתי שאני לא ברשימה”
אמו של נועם כהן על שחרור רוצחו: מצפה לשליט
שתי עתירות נוספות הוגשו לבג”ץ נגד עסקת שליט
הממשלה אישרה: העסקה לשחרור שליט תצא לפועל

נעם שליט, מחוץ לבית המשפחה במצפה הילה, מחכים לבואו של גלעד שליט, אוקטובר 2011. אדריאן הרבשטיין
"בריא ושלם? אינשאללה". נעם שליט בהכנות לקראת שובו של בנו/אדריאן הרבשטיין

ביישוב מצפה הילה שבגליל המערבי אמנם מתרגשים מאוד לקראת חזרתו הצפויה של בן היישוב בעקבות חתימת העסקה לשחרורו, אולם עם זאת מדגישים התושבים כי לא יקיימו במקום חגיגות גדולות, על מנת שלא לפגוע ברגשות משפחות נפגעי הטרור שרוצחי יקיריהן ישוחררו בעסקה. "אנחנו ערים למחיר הכבד ולהחלטה הכבדה ובעיקר לכאבן של המשפחות נפגעות הטרור שרואות את הרוצחים משתחררים וכואבות כאב גדול. אנו מחבקים אותם ושותפים לכאבן ולכן בשום פנים ואופן לא נחגוג חגיגות כאלה שרק יגדילו את כאבן", אמר לוואלה! חדשות אמיר גור לביא, תושב היישוב וחבר במטה המאבק לשחרור שליט.

נפרשו מחסומים, הוקמה במה

ביישוב הקטן חוששים מהתנפלות של המונים מחד, ומאידך מבינים את הישראלים הרבים שרוצים לחלוק את השמחה עם משפחת שליט. עם זאת, הם מדגישים כי היישוב צר מלהכיל את ההמונים ולכן משטרת ישראל תקבע מי יוכל ומי לא יוכל להיכנס ליישוב. "לצערנו, לא כל התומכים וכל אלו שמבקשים לברך יוכלו להיכנס ליישוב ומקווים שבהמשך כל מי שיחפוץ בכך יוכל להגיע ליישוב ולבקר בו", אמר גור לביא. "אנחנו מתכוונים לשמור ובהקפדה יתרה על הצרכים של גלעד בשובו ועל צרכי המשפחה ונעשה זאת. גלעד שליט יתקבל באופן שהוא צריך להתקבל. אני חייב לבוא ולומר שאנחנו כמטה וגם המצפה ובמיוחד המשפחה - אין לנו עניין בחגיגות עם שובו של גלעד".

כחלק מההכנות, בכניסה ליישוב כבר הוצבו שוטרים והכביש המוביל לתוך היישוב נחסם על ידי המשטרה. המעבר בו מותר רק לתושבים ולעיתונאים. בצומת המוביל לרחוב בו מתגוררת משפחת שליט עובו המחסומים וכן הוקמה במקום במה קטנה והונחו מספר כיסאות. כמו כן, שוטרים ממשמר הגבול הוצבו במקום והכניסה לבית המשפחה נחסמה על ידי המשטרה. קצין בדרגת סגן אלוף וקצינה בדרגת סגן הגיעו הבוקר למצפה הילה ועדכנו את בני המשפחה בפרטי העסקה האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully