וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי: מאהל שליט מתעורר לשחר של יום חדש

משפחת שליט תגיע היום לבוקר שונה באוהל המחאה שהקימה במרץ 2009 מול בית ראש הממשלה בירושלים, לאחר שבלילה אושרה עסקת שבויים, במסגרתה ישוחרר גלעד שליט

«iframe width="448" height="447" style="margin-top:8px" align="middle" src="https://news.walla.co.il/?w=//1867968/@liveFrame&channel_name=liveufeed2&server=rtmp://waflalive.walla.co.il/" frameborder="0" scrolling=no allowfullscreen»«/iframe»

משפחת שליט מתעוררת היום (רביעי) לבוקר שמח במיוחד עבורה. אמש אישרה הממשלה את עסקת השבויים במסגרתה יוחזר החייל החטוף, גלעד שליט, בתמורה לשחרור של כאלף אסירים פלסטינים, חלקם כאלה שהיו מעורבים ישירות בפעולות איבה נגד ישראלים.

גלעד חוזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
הממשלה אישרה: העסקה לשחרור שליט תצא לפועל
אביבה ונועם שליט: "מחכים לראות את גלעד"
עסקת שליט: כל הפרטים על ההסכם שנחתם עם חמאס
פרשנות: איך ישפיע שחרור שליט על השחקנים?
מהחטיפה ועד לאישור העסקה: כרונולגיה של תקווה

העסקה אושרה בממשלה ברוב של 26 תומכים לעומת שלושה מתנגדים בלבד - שר החוץ, אביגדור ליברמן, השר לעניינים אסטרטגיים, משה (בוגי) יעלון, והשר לתשתיות לאומיות, עוזי לנדאו.

הבוקר תגיע משפחת שליט למאהל המחאה שהקימה מול בית ראש הממשלה בירושלים בפעם האחרונה, ותפרק אותו, שנתיים וחצי לאחר הקמתו. נעם ואביבה שליט, הורי החייל, בירכו אמש על אישור העסקה. "השמחה אינה ניתנת לתיאור, אבל עד שלא נראה את גלעד אנחנו עדיין מאופקים ומחכים. כששמענו על הבשורה הרגשנו אנחת רווחה, אבל אנחנו מחכים בדאגה רבה עד שיחזור ואנחנו מקווים שזה יהיה כמה שיותר מהר", אמרה אביבה.

אביו של גלעד, נעם, הוסיף כי הם "מברכים על המנהיגות והאומץ של ראש הממשלה, למרות הזמן הרב שעבר - הוא הצליח לעשות את זה". בדבריו הודה גם לפעילים שתמכו במשפחה "במאבקם הארוך" ולתומכים הרבים שליוו אותם לאורך התקופה. בתשובה לשאלה האם יישארו באוהל המחאה שהוקם מול מעון ראש הממשלה ענה כי "האוהל סיים את תפקידו. אנחנו נתארגן ונחזור הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully