וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנים יודו לעבר הרכבת הקלה ואוטובוס בירושלים

כתוצאה מיידוי האבנים על הרכבת שנסעה בשכונת שועפט בעיר נופצה אחת השמשות, אך איש לא נפגע. במקביל, הושלכו אבנים לעבר אוטובוס סמוך לשכונת ממילא. הנהג התנגש בקיר ונפצע קל

אבנים הושלכו אמש (שני) לעבר הרכבת הקלה בשכונת שועפט בירושלים. בגלי צה"ל דווח כי שמשה של אחד מקרונות הרכבת נופצה, אך לא היו נפגעים. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור מיידי האבנים.

במקביל דווח כי אבנים יודו גם לעבר אוטובוס של חברת "אגד" סמוך לשכונת ממילא בירושלים. כתוצאה מפגיעת האבנים איבד הנהג שליטה על האוטובוס והתנגש בקיר. הנהג עצמו נפגע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה הר הצופים בעיר. לא היו נפגעים נוספים בתקרית. המשטרה בודקת את נסיבות האירועים וכאמור פתחה בסריקות אחר האחראים.

בתוך כך, בשבוע שעבר פורסם כי צה"ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל עצרו שני פלסטינים מאזור חלחול בחשד שזרקו את האבן שפגעה ברכבו של תושב קריית ארבע אשר פלמר שנסע עם בנו יהונתן בן השנה, וגרמה להריגתם. לדברי המשטרה, השניים הודו שזרקו אבן מרכב חולף על מכוניתו של פלמר. במהלך החקירה נעצרו שלושה פלסטינים נוספים שלדברי המשטרה הודו כי לאחר הפיגוע עברו במקום ולקחו את אקדחו האישי של פלמר. החקירה נמצאת כעת בעיצומה, וקיים צו איסור פרסום על זהותם של השניים.

עוד בנושא:
תופעה בגדה: פלסטינים מיידים אבנים מכלי רכב
רכבת קלה? תושבי ירושלים עוד לא התרגלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully