וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי חטף את ליסה? הצהובונים כבר הרשיעו את ההורים

התינוקת בעלת פני המלאך נעלמה מביתה במיזורי לפני שבוע. בארה"ב, יש מי שדואג לנצל התבטאויות בעייתיות של ההורים וסכסוך מתקושר שלהם עם החוקרים כדי לטעון שדווקא הזוג הוא שחטף אותה

השכנים חווים דעתם על גרסת ההורים (דיווח של NBC, יוטיוב)

מי חטף את ליסה? ארצות הברית כולה עוקבת בחרדה אחר הדיווחים על אודות היעלמותה של הפעוטה ממיזורי, שנעדרת זה שבוע ימים. הוריה שבו רק שלשום לשתף פעולה עם המשטרה, לאחר שנטשו בזעם את חדר החקירות - שם הואשמו במעורבות בחטיפה, ולאחר שהאם נכשלה בבדיקת פוליגרף.

ההורים, דברה ברדלי וג'רמי ארווין, העניקו כמה ראיונות מתוקשרים לעיתונות, וסיפרו כי החוקרים הטיחו בהם האשמות קשות. מקורביהם ייעצו להם לשמור על פרופיל נמוך יותר, והשניים הודיעו כי יעניקו בימים הקרובים "פחות ראיונות" ויתמקדו יותר בהקמת קרן, שתעניק פרס למי שיביא מידע שיסייע לחקירה.

תמונה שהופצה לתקשורת ובה נראית ליסה ארווין, תינוקת נעדרת מקנזס סיטי. ארצות הברית, אוקטובר 2011. רויטרס
תמונתה של ליסה, כפי שהופצה לתקשורת. נעדרת זה שבוע/רויטרס

למרות שדוברי המשטרה הצהירו כי ההורים אינם מוגדרים כרגע כחשודים במקרה, הצהובונים מנסים בכל דרך לגייס שמועות, שיסייעו לבסס חשד כי השניים אינם תמימים כפי שהם מצטיירים. בין היתר נטען כי בני הזוג כלל אינם נשואים, מכיוון שהאם לא טרחה להתגרש מבעלה לשעבר. עוד נטען כי ההורים התייחסו לרוב לבתם בגוף נסתרת ולא בשמה הפרטי, ונעשים ניתוחים לשפת הגוף שלהם. כמה יומונים גילו אובססיה לטענה כי האב החליף את גרסתו לגבי הרגע שבו גילה כי בתו נעלמה, ואמר תחילה "נכנסו יחד לחדר" ולאחר מכן טען "נכנסתי לבד לחדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האם טוענת כי ראתה לאחרונה את בתה, ליסה, כשהשכיבה אותה בעריסה בשעה 22:30 בביתם בעיר קנזס סיטי, ביום שני שעבר. האב סיפר כי חזר הביתה מאוחר יותר בלילה, וגילה לחרדתו כי ליסה, בת עשרה חודשים, נעלמה. בעת שחיפשו אחריה, טוענים השניים כי גילו שאורות רבים בבית היו דלוקים, שאחד החלונות היה פתוח, וששלושה טלפונים ניידים נגנבו אף הם מהמקום.

מתנדבים רבים סייעו בימים האחרונים בסריקות שנערכו אחרי התינוקת סמוך לבית המשפחה. סריקה אחת, שנערכה באופן ממוקד במזבלה מקומית לאורך שעות ארוכות, עוררה תקווה כי התקבל מידע ממשי לגבי מקום הימצאותה של הפעוטה, אך זו נגוזה במהרה. במסגרת החקירה, נלקחו בין היתר דגימות דנ"א מנער שהתגורר בשכנות לבית המשפחה, ושהחזיק במפתח למוסך שלהם; כמו כן, נבדק דיווח על זוג הורים שנראה בקליפורניה, כשבחיקם תינוקת העונה לתיאורה של ליסה.

לצד הסנסציה והרכילות, הפרשה מעוררת בהלה בקרב הורים רבים. חלקם פנו לתכנית אירוח שעסקו בנושא, וניסו לדלות סטטיסטיקה על מקרים דומים שאירעו בעבר. מומחים שונים שניסו להרגיע אותם השיבו להם כי ניסיון העבר מלמד שלא סביר שתינוק ייחטף על ידי זר - ושגם במקרים שתינוקות נלקחו על ידי זרים, הם נחטפו למטרת כופר ואותרו בחיים.

חטיפת פעוטות - כותרות נוספות
מדלן, התינוקת הבריטית, נעדרת יותר מארבע שנים
באוסטרליה: חטף את בתו והתבצר עמה במשך שעות
וגם אצלנו זה קורה: פעוט נחטף מעגלה בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully