וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: חוטף התבצר עם ילדה בת 11 - ופצצה

בפעם השנייה בתוך חודש - חטיפה דרמטית בסידני. אדם התבצר עם ילדה, כנראה בתו, במשרד בעיר, כשברשותו תיק שטען כי הוא ממולכד. לאחר 11 שעות השתלטו עליו שוטרים, והילדה חול

שלושה שבועות אחרי מעצרו של חשוד בחטיפתה של הנערה מדלן פולבר תוך שימוש במטען-דמה, עצרה אוסטרליה שוב את נשימתה לנוכח אירוע דומה נוסף, שהתרחש גם הוא בעיר סידני. לאחר 11 שעות, הצליחה משטרת העיר להשתלט על אדם שהתבצר במשרד סמוך לבית משפט לענייני משפחה בעיר, כשברשותו תיק שבו היו לטענתו חומרי נפץ, ונערה צעירה - שלפי כמה מהדיווחים היא בתו בת ה-11.

המשטרה המקומית סגרה את אזור התקרית ברובע פרמאטה, ודובר משטרתי הסביר כי "יש פה סיטואציה של בני ערובה". מחוץ למקום נאספו כוחות גדולים של משטרה, אמבולנסים וניידות כיבוי. פרטי התקרית עדיין מעורפלים, וישנם דיווחים שונים וסותרים בכלי התקשורת האוסטרליים השונים. בשלב זה עדיין לא ברור מה היו מניעיו של החוטף, ומה בדיוק הוא דרש. בצילומים מהמקום הוא נראה מציץ החוצה מחלון שבור של המשרד בו הוא מתבצר. לפי ההערכות, הוא שבר את החלון כדי להכניס אוויר צח לחדר, לאחר שמערכת המיזוג בו חדלה לעבוד. בהמשך, השליך החוצה מהחלון השבוע פתק המיועד למשטרה. לא ברור מה כתב בפתק.

בית משפט בעיר סידני, אוסטרליה, בו מחזיק חוטף הטוען כי ברשותו פצצה בבת ערובה, ילדה בת 11. רויטרס
החוטף שובר את החלון - ונחתך בידו/רויטרס

סגן מפקד משטרת סידני, דניס קליפורד, הסביר ל"דיילי טלגרף" האוסטרלי כי מדובר באדם בשנות ה-50 לחייו, וכי ככל הידוע, הוא לא איים בשום צורה על הילדה, שמצבה טוב. "אנחנו מנהלים עמו משא ומתן בטלפון כבר כמה שעות", הסביר תוך כדי האירוע. "הוא הציב מספר דרישות, שלא אפרט אותן בשלב זה. אנחנו עוברים על הדרישות הללו יחד עמו, ועושים ככל יכולתנו כדי ליישב את הבעיה בצורה בטוחה ושקטה". לפי אחד הדיווחים, למקום האירוע הגיע גם אחיו של החוטף, ועזב לאחר זמן מה בניידת משטרה.

קליפורד צוטט גם ב"סידני מורנינג הרלד", שם אמר כי הנערה היא אכן בתו של החוטף, וכי השניים לא אכלו או שתו מאז תחילת ההתבצרות. עוד הוסיף, כי "אנחנו עדיין מנסים להבין מה הוא רוצה, אולם אני מאמין שהעניין אינו קשור בשום צורה לבית המשפט לענייני משפחה. ממה שאנחנו מבינים, הדרישות שלו אינון קשורות לכך. מה שמדאיג אותנו ביותר זה בעיקר המתקן הממולכד שיש לו בתיק". באותו שלב, לדבריו, פעלה המשטרה תחת ההערכה שהאיש דובר אמת כשהוא אומר שהוא מחזיק בפצצה.

עדכון ראשון: 11:20

בית משפט בעיר סידני, אוסטרליה, בו מחזיק חוטף הטוען כי ברשותו פצצה בבת ערובה, ילדה בת 11. רויטרס
שוטרים מחוץ לזירת ההתבצרות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully