וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי זועבי: ניסיון לשלול זכויות יתר מח"כ טיבי

פנחס וולף

6.10.2011 / 8:50

אחרי שנטרלו כמה מזכויותיה של ח"כ חנין זועבי, מסמנים בימין את המאבק הבא. על הפרק: השתתפותו של ח"כ טיבי בנסיעה של אבו מאזן לעצרת האו"ם. ח"כ דנון: "שטיבי ילך לפרלמנט ברמאללה"

חבר הכנסת דני דנון בישיבה דחופה בנושא התגייסות התפוצות לשיקום הכרמל. עומר מירון
"סיור אצל רוצח ההמונים קדאפי זה ממש לא לצורך מילוי תפקיד ח"כ במדינת ישראל". דנון/עומר מירון

הבוקר (חמישי) שלח ח"כ דנון מכתב לכל חברי ועדת הכנסת בדרישה לקיים דיון בוועדה לשלילת הדרכון הדיפלומטי של ח"כ טיבי, לשלילת זכותו של טיבי להשתתפות המדינה בהוצאות המשפטיות אם מתנהל נגדו הליך משפטי בקשר ליציאה מהארץ או כניסה לשטח זר וכן שלילת הפטור שיש לו כחבר כנסת מקבלת היתר יציאה מהארץ במקרים מסוימים. לפני מספר חודשים אישרה ועדת הכנסת בהליך דומה את שלילת זכויות היתר מח"כ חנין זועבי (בל"ד) בשל השתתפותה במשט המרמרה.

מלשכתו של ח"כ טיבי השוהה כעת בירדן נמסר בתגובה כי "מסע הצלב שמנהל הימין נגד ח"כ טיבי הוא ביטוי של קיצוניות והיעדר סובלנות כלפי הדרך והדעות שמציג ח"כ טיבי ובעיקר מבטא כישלון חרוץ להתמודד עם האתגר שמציב ח"כ אחמד טיבי מול פני הימין. ח"כ טיבי מעוניין לנהל דו-שיח מול ובתוך החברה הישראלית אך נתקל בהתלהמות ימנית קיצונית שלא תשנה כהוא זה את דעותיו".

במקביל לפעולותיו בנושא ח"כ טיבי, מקדם ח"כ דנון הצעת חוק שתאפשר הוצאת חבר כנסת מכהן מהכנסת ושלילת זכויות החסינות שלו ברוב מוחלט של 80 חברי כנסת. "התירוץ של חברי הכנסת הערביים שפעולותיהם נעשו לצורך מילוי תפקידם הוא נדוש", אמר דנון. "סיור אצל רוצח ההמונים קדאפי, תמיכה בארגון הטרור ה -IHH שקורא להשמיד את מדינת ישראל וייעוץ לאדם החתום על הסכם איחוד כוחות עם השלוחה האירנית במזרח התיכון – חמאס, זה ממש לא לצורך מילוי תפקיד ח"כ במדינת ישראל".

דנון המשיך ותקף: "אבו מאזן הוא שותף של חמאס וטיבי הוא סוס טרויאני בכנסת, שילך לפרלמנט הפלסטיני ברמאללה. הוא משתמש בדמוקרטיה בכדי לפגוע בביטחון המדינה. כמו שזועבי שיתפה פעולה עם ארגון טרור, טיבי מתרועע עם מי שפועל נגד ישראל והוא צריך להיענש על כך. כשם שפעלתי לשלילת הדרכון הדיפלומטי של ח"כ זועבי, צריך לפעול באותו קו נוקשה כלפי חברי כנסת שמשתמשים בחסינותם בכדי לפגוע במדינת ישראל".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully