וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל החיסכון: צה"ל החל לקצץ בימי גיבוש וספורט

4.10.2011 / 18:14

למרות שההחלטה הסופית על גובה הקיצוץ בתקציב הביטחון טרם התקבלה, החל הרמטכ"ל למצוא תחומים בהם ניתן לחסוך. בין היתר, בוטלה גם השתתפותם של קצינים בדרגת רס"ן במרוץ השנתי למפקדים

דריכות בצמרת צה"ל לקראת הכרזת הממשלה על גודל הקיצוץ בתקציב הביטחון: בצה"ל מזהירים מקיצוץ שעשוי לפגוע בצה"ל לטווח של שנים הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ צפוי להציג בקרוב בפני הממשלה את ה"קווים האדומים" וההשלכות של קיצוץ משמעותי. עם זאת, הרמטכ"ל לא מחכה להחלטת הממשלה והחל כבר למצוא תחומים בצבא בהם אפשר לקצץ.

עוד על הקיצוץ בתקציב הביטחון
שטייניץ: "מערכת הביטחון חורגת ב-20 מיליארד שקל"
הרמטכ"ל על הכוונה לקצץ: "מדברים בנו סרה"
גנץ על קיצוץ בתקציב הביטחון: "נאלץ לפרק יחידות"

אחת ההנחיות הראשונות שנתן גנץ הייתה לבטל את השתתפותם של אלפי קצינים בדרגת רב סרן במרוץ צה"ל למפקדים שנערך מדי שנה ולאשר רק את השתתפותם של קצינים בדרגת סגן אלוף. גורם צבאי ציין, כי החלטת הרמטכ"ל מסמלת על תחילתו של עידן חדש בצה"ל ומעבירה מסר ברור לכלל הצבא. "החלטה זו תביא לחיסכון של מאות אלפי שקלים", הוסיף הגורם צבאי.

בנוסף לכך, החליט מפקד זרוע היבשה האלוף סמי תורג'מן לבטל את יום הגיבוש לקצינים בדרגות אלוף משנה שהיה אמור להתקיים בשבוע הבא. גורם צבאי התייחס להחלטת האלוף תורג'מן ואמר כי "מדובר בגיבוש חשוב מאוד ללכידות וגיבוש המפקדים, אבל ברוח התקופה ראוי שלא יתקיימו אירועים מהסוג הזה. כל שקל חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully