וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל בירך לראש השנה: "נקדם פני כל אתגר"

הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ בירך את חיילי צה"ל ועם ישראל בסרטון שהועלה לערוץ ה-YouTube של הצבא. "בשנה זו נעמוד איתנים וחסונים, כשאנו מייחלים לטוב, ועם זאת ערוכים ודרוכים". צפו

דובר צה"ל

(צילום ועריכה: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, בירך הבוקר (רביעי) את חיילי צה"ל ואת עם ישראל בסרטון ברכה שהועלה לרשת במסגרת ערוץ ה-YouTube של הצבא. "בשנה זו נעמוד איתנים וחסונים, כשאנו מייחלים לטוב, ועם זאת ערוכים ודרוכים לקדם את פניו של כל אתגר", אמר בין היתר הרמטכ"ל בברכה.

"עדיין לא נדמו 'רעידות האדמה' באזורנו, ואיננו יכולים לדעת בוודאות כיצד תיראה המציאות החדשה לכשישקע אבק המהפכות. התמורות מעלות סימנים של תקווה לשינוי חיובי, ועם זאת, ניתן לקבוע כי הן יצרו גם אתגרים ביטחוניים חדשים עבור מדינה ישראל". רב אלוף גנץ הזכיר כמובן גם את השבויים והנעדרים, והבטיח כי צה"ל ימשיך לפעול ללא לאות למען השבתם בהקדם האפשרי.

זהו ראש השנה הראשון של הרמטכ"ל גנץ בתפקיד, לאחר שמונה בחודש פברואר השנה. מינויו הגיע בסיומה של השתלשלות אירועים ארוכה שאירעה בתהליך בחירת מחליפו של הרמטכ"ל הקודם, גבי אשכנזי, כשבתווך התפוצצה פרשת מסמך הרפז, ומינויו לתפקיד של אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט בוטל, בגלל חשד להתנהלות בלתי נאותה בענייני תכנון ובנייה הנוגעים לביתו במושב עמיקם.

מה אתם מאחלים לשנה החדשה? ספרו לנו בפייסבוק

עוד בנושא:
הרמטכ"ל על הכוונה לקצץ: "מדברים בנו סרה"
הרמטכ"ל הסכים לבחון הופעת זמרות בפני חיילים
גנץ על ה'תג מחיר' בבסיס צה"ל: "האחראים ייתפסו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully