וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי פנה לש"ס במאהל: "נשארתם הכתובת היחידה"

על רקע הגשת המלצות ועדת טרכטנברג והעניין הציבורי המחודש במחאה בימים האחרונים, ביקר היום השר לשעבר, אריה דרעי במאהל המחאה בשכונת ג'סי כהן בחולון. "הוועדה פספסה את העיקר", אמר

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: גדי וינסטוק)

השר לשעבר אריה דרעי הגיע היום (שלישי) לביקור במאהל המחאה בשכונת ג'סי כהן בחולון, שם חיזק את יושביו ושלח מסר למפלגת ש"ס. "אני קורא לאלי ישי לחבריי מתנועת ש"ס - קחו את ההזדמנות, אל תתנו מנוח לממשלה עד שתפתור את בעיית הדיור", אמר דרעי והוסיף כי "אתם נשארתם הכתובת היחידה שאוזנם כרויה". דרעי הביע תמיכתו בהגדלת השכר החודשי, אך יחד עם זאת אמר כי "חייבים לבנות דירות".

עוד באותו נושא:
ראשי המחאה לטרכטנברג: "הסתלבטת עלינו"
דעה: פוליטיקה לשעה קלה
דו"ח ועדת טרכטנברג: המסקנות העיקריות

אריה דרעי בכנס למגזר החרדי- נובמבר 2009. אורי לנץ
"כל החודשים החזקתי לכם אצבעות, התפללתי בשבילכם". אריה דרעי/אורי לנץ

דרעי סיפר ליושבי המאהל כי תמך בהם מרחוק מתחילת המחאה. "כל החודשים החזקתי לכם אצבעות, התפללתי בשבילכם", אמר וציין כי לא רצה להגיע מכיוון שראה שהמאבק הוא מאבקו של הציבור. דרעי אמר כי לא הגיע לביקור במאהל על רקע הגשת מסקנות ועדת טרכטנברג, אך הבטיח שיעשה כל מה שיהיה יכול כדי לפתור את מצוקת הדיור. "אין לי הרבה כוחות, כל מה שאני יכול אעשה שבשום אופן המחאה לא תיגמר בלי שייפתר משבר מחוסרי הדיור", אמר.

בהתייחס להמלצות הוועדה לשינוי חברתי-כלכלי אמר כי "לצערי הרב הוועדה פספסה את העיקר אם החברה לא פותרת את ה-2,000 מקרים של מחוסרי הדיור". דרעי פנה למפלגת ש"ס ואמר כי "לא צריך ועדות - צריך לב, וללב הזה אני קורא עכשיו".

יושבי המאהל סיפרו לדרעי על מצוקתם הקשה בכל הנוגע לדיורם. "שמונה שנים אני מחכה לדירה, שמונה שנים. פתרון? שום פתרון. שנותנים לי 1,200 שקלים, אומרים לי לך תשבור את הראש", אמר אחד מיושבי המאהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully