וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ברצח הכפול בספורטק בת"א "וידא הריגה"

כתב אישום הוגש נגד דוד גוזלן בגין שני מעשי הרצח של דוד אלפסי ואיציק בן שלמה בתחילת החודש. הנאשם ירה בשניים מטווח קצר, בעודם שרועים על הקרקע. מואשם גם בחבלה בכוונה מחמירה

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל)

כתב אישום הוגש היום (רביעי) על ידי פרקליטות מחוז תל אביב נגד דוד גוזלן, בגין שני מעשי רצח בכוונה תחילה ועבירה של חבלה בכוונה מחמירה, שהתרחשו בסמוך לספורטק בשדרות רוקח בתל אביב בתחילת החודש. בכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד הדס גדנקן-שפיר, נכתב כי הנאשם ירה מטווח קצר בדוד אלפסי ואיציק בן שלמה, לרבות ירי "וידוא הריגה", בעודם שרועים על הקרקע, וזאת על רקע סכסוך קודם בין קבוצות בעיר יבנה.

עוד באותו נושא:
חשד לרצח כפול בתל אביב: שני בני אדם נורו למוות
הוארך מעצר החשוד ברצח הכפול בספורטק בתל אביב

חשד לרצח כפול: שני בני אדם נורו למוות בחניית הספורטק בתל אביב, ספטמבר 2011. שלומי גבאי
הנאשם ירה מטווח קצר בדוד אלפסי ואיציק בן שלמה, לרבות ירי "וידוא הריגה". זירת הרצח, בתחילת החודש/שלומי גבאי

עוד צוין כי מיד לאחר מכן, כשהתרחק גוזלן מזירת הרצח, בעוד אזרחים שנכחו במקום רדפו אחריו, ירה הנאשם לכיוון אחד מהם. "במעשיו המתוארים לעיל ניסה הנאשם לפגוע באדם בקליע שלא כדין בכוונה לגרום לו חבלה חמורה ולמנוע את מעצרו של הנאשם או עיכובו כדין", נכתב בכתב האישום.

מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי היורה הגיע לאזור, פתח לעבר השניים בירי וכתוצאה מכך נפגעו השניים באורח קשה. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום, העניקו לשניים טיפול ראשוני, אך נאלצו לקבוע את מותם כעבור זמן קצר. המשטרה עצרה את החשוד לאחר שהאזרחים שנכחו במקום רדפו אחריו. החשוד השליך את האקדח ששימש אותו לירי, והמשטרה חיפשה אחריו בזירה.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר עדכן בליל האירוע כי "הירי בוצע בחניית הספורטק בשדרות רוקח בתל אביב. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מדווחים על שני גברים כבני 40 כשהם נמצאים ללא רוח חיים. רופא קבע את מותם של השניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully