וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח הכפול בספורטק בתל אביב

בית משפט השלום בתל אביב האריך בתשעה ימים את מעצרו של החשוד ברצח הכפול בספורטק בתל אביב. החשוד נעצר בתום מרדף בו לקחו חלק אזרחים ושוטרים. צו איסור פרסום מוטל על פרטי הפרשה

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק)

מעצרו של החשוד ברצח הכפול בספורטק הוארך בצהריים (שישי) בתשעה ימים, בתום דיון בבית משפט השלום בתל אביב. צו איסור פרסום מוטל על כל פרטי חקירת הרצח, שאירע אתמול בלילה.

ככל הנראה, החשוד ירה למוות בשני בני אדם באולם השמחות "גדות" הסמוך לספורטק, באזור שדרות רוקח בתל אביב. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום, העניקו לשניים טיפול ראשוני, אך נאלצו לקבוע את מותם כעבור זמן קצר. הרקע למקרה הוא ככל הנראה פלילי.

עוד בנושא:
חשד לרצח כפול בתל אביב: שני בני אדם נורו למוות
10 שנים אחרי אחיו: בן 21 נדקר למוות בקריית אתא
חשד לרצח: גופת תיירת נמצאה במלון דן פנורמה בתל אביב

החשוד ברצח הכפול בספורטק בתל אביב , ספטמבר 2011. דרור עינב
החשוד ברצח הכפול היום בבית משפט השלום בתל אביב/דרור עינב

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר סיפר כי "הירי בוצע בחניית הספורטק. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על שני גברים כבני 40 כשהם נמצאים ללא רוח חיים. רופא קבע את מותם של השניים".

יהודה אדלסיין, חובש שהגיע לזירת האירוע סיפר כי "חובשים וכוננים הגיעו למקום והחלו לבצע החייאה בשני פצועים קשה, ולאחר מאמצים כבירים נקבע מותם". אדלסיין הוסיף כי "מה שקרה במקום היה שבחור הגיע לכיוון שני בני אדם שיצאו מהאירוע שהתקיים במקום וירה בהם. אנשים שבילו ושיחקו באזור הספורטק ראו את האירוע וביצעו אחרי היורה מרדף. היורה ירה לעבר אחד מהם ולא פגע. לאחר מרדף קצר במהלכו יצרו הרודפים קשר עם המשטרה, נתפס היורה והוא כעת בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully