וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת תיירת נמצאה במלון דן פנורמה בתל אביב

צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו לבית המלון מצאו את האישה האוסטרלית כשהיא דקורה בכל חלקי גופה ונאלצו לקבוע את מותה. המשטרה עצרה את בן זוגה של האישה בחשד לביצוע המעשה

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד)

חשד לרצח בתל אביב: גופת תיירת מאוסטרליה כבת 50 נמצאה אחר הצהריים (שני) בחדר בקומה ה-15 במלון דן פנורמה בתל אביב. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום, מצאו את האישה ללא רוח חיים כשהיא דקורה בכל חלקי גופה וקבעו את מותה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע וכעבור זמן קצר עצרה את בן זוגה של האישה, אף הוא תייר מאוסטרליה, בחשד לביצוע המעשה.

מחקירה ראשונית עולה כי בני הזוג הגיעו לארץ לפני מספר ימים והשתכנו במלון בדרום הטיילת. סמוך לשעה 16:00 נשמעו צעקות מאחד החדרים בקומה ה-15. בן זוגה של האישה נעצר כשברשותו הכלי שעמו ביצע לפי החשד את הרצח. במרחב ירקון ממשיכים לחקור את נסיבות האירוע.

מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יורם אוחיון, אמר כי על פי ההערכה האישה היתה כבר מתה זמן מה בטרם הגיע קצין הביטחון של המלון לחדר בעקבות הצעקות. "נבדקים שני כיווני חקירה אפשריים. האחד הוא סכסוך בין בני הזוג והשני הוא אירוע על רקע מצב נפשי קשה. החקירה בראשיתה, אנחנו אוספים ממצאים ומשרד החוץ עוסק באיתור משפחת בני הזוג באוסטרליה", אמר אוחיון.

לפני כשבועיים נורה למוות צעיר בשנות ה-20 לחייו ברחוב שבטי ישראל ביפו. אלמונים פתחו לעברו בירי מתוך רכב ונמלטו מהמקום. בני משפחתו של הצעיר פינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון, שם נקבע מותו. משטרת מחוז תל אביב עדיין לא איתרה את החשודים בביצוע הירי.

במקביל, ממשיכה משטרת מחוז המרכז בניסיון לאתר את החשודים שרצחו לפני כשבועיים את תושב הוד השרון יהודה ויזלברג בחנות התכשיטים שלו בעיר.

עוד בנושא:

לפני שבועיים: אלמונים ירו למוות בתושב יפו
באותו היום: אלמונים רצחו תכשיטן בהוד השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully