וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול בתל אביב: שני בני אדם נורו למוות

צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו לחניית הספורטק בתל אביב, לאחר שהתקבל דיווח על שני נפגעי ירי. רופא קבע את מותם של השניים. החשוד בירי נעצר והרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

שני בני אדם נורו אמש (חמישי) למוות באולם השמחות גדות הסמוך לספורטק, באזור שדרות רוקח בתל אביב. מחקירה ראשונית עולה כי היורה הגיע לאזור, פתח לעבר השניים בירי וכתוצאה מכך נפגעו השניים באורח קשה. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום, העניקו לשניים טיפול ראשוני, אך נאלצו לקבוע את מותם כעבור זמן קצר. המשטרה עצרה את החשוד בירי והרקע למקרה הינו פלילי. החשוד השליך את האקדח ששימש אותו לירי, והמשטרה מחפשת אחריו בזירה.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר עדכן כי "הירי בוצע בחניית הספורטק בשדרות רוקח בתל אביב. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מדווחים על שני גברים כבני 40 כשהם נמצאים ללא רוח חיים. רופא קבע את מותם של השניים".

יהודה אדלסיין, חובש שהגיע לזירת האירוע סיפר כי "חובשים וכוננים הגיעו למקום והחלו לבצע החייאה בשני פצועים קשה, ולאחר מאמצים כבירים נקבע מותם". אדלסיין הוסיף כי "מה שקרה במקום היה שבחור הגיע לכיוון שני בני אדם שיצאו מהאירוע שהתקיים במקום וירה בהם. אנשים שבילו ושיחקו באזור הספורטק ראו את האירוע וביצעו אחרי היורה מרדף. היורה ירה לעבר אחד מהם ולא פגע. לאחר מרדף קצר, בשילוב טלפונים למשטרה תוך כדי, נתפס היורה והוא כעת בחקירה".

ביום שלישי נרצח מתן אדלשטיין בן ה-21 המוכר למשטרה, ברחוב אביגדור עשת בקריית אתא. צוות של מד"א וכונני איחוד הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך לבסוף קבעו את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ונבדק חשד כי מדובר בסכסוך בין עבריינים. נפתח מצוד אחר חשודים בדקירה. מחקירה ראשונית עולה, כי לדקירה קדמה קטטה בין מספר צעירים במקום. צביקה, אחיו של מתן, שגם הוא היה מוכר למשטרה נדקר למוות גם הוא לפני כעשר שנים.

יום לפני כן נמצאה גופת תיירת מאוסטרליה כבת 50 בחדר בקומה ה-15 במלון דן פנורמה בתל אביב. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום, מצאו את האישה ללא רוח חיים כשהיא דקורה בכל חלקי גופה וקבעו את מותה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע וכעבור זמן קצר עצרה את בן זוגה של האישה, אף הוא תייר מאוסטרליה, בחשד לביצוע המעשה.

עוד באותו נושא:
10 שנים אחרי אחיו: בן 21 נדקר למוות בקריית אתא
חשד לרצח: גופת תיירת נמצאה במלון דן פנורמה בתל אביב

לפניות לכתבים:
arielnews@walla.com
mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 21:26)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully