וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנים אחרי אחיו: בן 21 נדקר למוות בקריית אתא

קובי מנדל

30.8.2011 / 18:26

צוותי מד"א שהוזעקו לקריית אתא נאלצו לקבוע את מותו של מתן אדלשטיין, שנדקר בלבו ברחוב אביגדור עשת בעיר. הצעיר מוכר למשטרה, שפתחה בחקירת נסיבות האירוע. החשד: סכסוך עבריינים

חשד לרצח: מתן אדלשטיין בן ה-21 המוכר למשטרה נדקר הערב (שלישי) למוות ברחוב אביגדור עשת בקריית אתא. צוות של מד"א וכונני איחוד הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך לבסוף קבעו את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ונבדק חשד כי מדובר בסכסוך בין עבריינים. נפתח מצוד אחר חשודים בדקירה. מחקירה ראשונית עולה, כי לדקירה קדמה קטטה בין מספר צעירים במקום. צביקה, אחיו של מתן, שגם הוא היה מוכר למשטרה נדקר למוות גם הוא לפני כעשר שנים.

עוד מקרי רצח:
חשד לרצח: גופת תיירת נמצאה במלון דן פנורמה בתל אביב
אדם נורה ביפו, מת מפצעיו בדרכו לבית החולים
רצח התכשיטן בהוד השרון: "על המשטרה לעשות יותר"

אתמול אחר הצהריים נמצאה גופת תיירת מאוסטרליה כבת 50 בחדר בקומה ה-15 במלון דן פנורמה בתל אביב. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום, מצאו את האישה ללא רוח חיים כשהיא דקורה בכל חלקי גופה וקבעו את מותה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע וכעבור זמן קצר עצרה את בן זוגה של האישה, אף הוא תייר מאוסטרליה, בחשד לביצוע המעשה.

מחקירה ראשונית עלה כי בני הזוג הגיעו לארץ לפני מספר ימים והשתכנו במלון בדרום הטיילת. סמוך לשעה 16:00 נשמעו צעקות מאחד החדרים בקומה ה-15. בן זוגה של האישה נעצר כשברשותו הכלי שעמו ביצע לפי החשד את הרצח. במרחב ירקון ממשיכים לחקור את נסיבות האירוע.

לפני כשבועיים נורה אדם בפינת הרחובות שבטי ישראל ומיכלאנג'לו ביפו, ונפצע פצעים קשים. הוא פונה במכונית לבית החולים וולפסון בחולון, אך מת מפצעיו בדרכו. חוקרים ממרחב יפתח של המשטרה פתחו בסריקות אחר החשודים במעשה. באותו היום נרצח גם בעל חנות תכשיטים בדרך רמתיים בהוד השרון ביריות במהלך שוד. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעקו למקום האירוע, ביצעו פעולות החייאה ביהודה ויזלברג, בן 42 שנורה בפלג גופו העליון, אך נאלצו לקבוע את מותו כעבור זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully