וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח במרסיי: הקונסוליה פונתה. משרד החוץ מכחיש

על פי הדיווח, הקונסוליה במרסיי פונתה לאחר דיווח אנונימי שהתקבל במשטרה על פצצה שהוטמנה באזור. במקום נמצא רכב מסחרי ובתוכו סיר לחץ עם חוטי חשמל. משרד החוץ: "העבודה לא הופסקה"

השגרירות הישראלית במרסיי שבצרפת פונתה בצהריים (שלישי) לאחר שהתקבלה במשטרה המקומית התרעה אנונימית על פצצה שהוטמנה במקום, ובאזור הקונסוליה נמצא רכב מסחרי ובו חפץ חשוד. כך דיווחה המשטרה המקומית. עם זאת, דובר משרד החוץ יגאל פלמור הכחיש את הדברים ואמר כי "המשטרה המקומית טיפלה בחפץ חשוד שנמצא ברחוב מול הקונסוליה. המשרדים לא פונו ועבודת הקונסוליה לא הופסקה בשום שלב. החפץ החשוד התגלה כהתרעת שווא".

מקור מקורב לגורמי הביטחון בעיר אמר לסוכנות הידיעות, כי בשעה 08:20 בבוקר קיבלה המשטרה שיחה מאדם שסירב להזדהות אך טען כי היה במקום והבחין ברכב מסוג רנו ובו סיר לחץ וחוטי חשמל שיוצאים ממנו. על הסיר הודבקה מדבקה המזהירה מפני חומר רדיו-אקטיבי. בעקבות כך, הועלתה הכוננות במקום, האזור נסגר, והיחידה לסילוק פצצות החלה לחקור את הרכב.

לאחר כחצי שעה בוטלה הכוננות, לאחר שחוקרי המשטרה גילו כי החוטים בתוך הסיר מחוברים לרדיו קטן שהיה בתוכו ובדיקות העלו כי ברכב אין קרינה רדיו-אקטיבית.

הפינוי מתרחש על רקע פתיחת עצרת האו"ם בניו יורק בה יגיש יו"ר הרשות אבו מאזן בקשה מהארגון להכיר בעצמאותם של הפלסטינים.

עוד באותו נושא
תוגברה אבטחת השגרירות בירדן, אלפים צפויים להפגין הערב
שגרירות ישראל בעמאן פונתה מחשש להפגנות אלימות
הדיפלומטים בקהיר חולצו מהשגרירות והוטסו לארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully