וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד אחר הדורס הנמלט מת"א נמשך - גם בפייסבוק

המשטרה ממשיכה לחפש אחר הנהג שדרס צעירה בת 25 בתל אביב ונמלט. לדברי השוטרים, יש בידיהם סרטוני מצלמות אבטחה שתיעדו אותו. חבריה של הצעירה הקימו קבוצה בפייסבוק בניסיון לאתרו

חוקרי משטרת תל אביב ממשיכים גם בשעות אלה (שישי) בחיפושים אחר הנהג שדרס הלילה צעירה בת 25 בצומת הרחובות ויצמן ופנקס בעיר ונמלט מהמקום. במשטרה מציינים כי הג'יפ שפגע בהולכת הרגל, הינו מסוג BMW-X6 בצבע שחור משנת 2010 או 2011. החוקרים גם מתחקים אחר מצלמות אבטחה אשר צילמו אותו לאורך מסלול מנוסתו ברחבי תל אביב, וכן מפנים משאבים לחקירה במישור המודיעיני.

במקביל אליהם, פתחו חבריה של הצעירה שנדרסה ושמה טרם הותר לפרסום, קבוצה בפייסבוק בה קראו לכל מי שהיה עד לתאונה ליצור קשר עם המשטרה במטרה לנסות לאתר את הנהג.

הצעירה נהרגה הבוקר בעת שחצתה את הכביש במעבר חציה. היא נפצעה באורח אנוש ופרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהגיעו למקום ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אולם רופא נאלץ לבסוף לקבוע את מותה.

אבי אלבז, בעל הקיוסק הסמוך, הגיע למקום דקות אחדות לאחר התאונה, וסיפר לוואלה! חדשות על שראה. "בשעה 06:45 עמדתי ברמזור מכיוון דרך נמיר. ראיתי חבר שלי עומד עם האופנוע שלו באמצע הכביש ומדבר בטלפון. הסתבר שהוא צלצל למשטרה לדווח על התאונה. מיד ראיתי את גופתה של הצעירה מוטלת בצד הכביש. היא הייתה בצד הנגדי לאיפה שהיא נפגעה. התיק עם החפצים האישיים שלה היה זרוק בצד השני של הפגיעה. היא הייתה כבר מתה ולא ניתן היה לעזור לה. החבר סיפר לי שהוא ראה את הג'יפ בורח מהמקום תוך נהיגה פרועה ובמהירות מופרזת".

אלבז הוסיף כי "זו טראומה. כששומעים ברדיו על מקרה כזה לא מרגישים זאת, אבל כשזה קורה כל כך סמוך לבית, מדובר באירוע טראומטי".

עוד באותו נושא
הקבוצה שהוקמה בפייסבוק על מנת למצוא את הדורס
פגע וברח בתל אביב: נדרסה למוות במעבר החציה
העליון הקל בעונשם של דורסי מיטל אהרונסון
ימיני מערער: לא הפקרתי את מיטל אהרונסון

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully