וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח בתל אביב: נדרסה למוות במעבר החציה

הצעירה, בת 25, נהרגה מפגיעת ג'יפ בצומת הרחובות ויצמן ופנקס בתל אביב בעת שחצתה את הכביש במעבר חציה. המשטרה פתחה בסריקות בניסיון לאתר את הנהג הפוגע, שנתפס במצלמות אבטחה ברחוב

תאונת "פגע וברח" בתל אביב: הולכת רגל כבת 25 נהרגה הבוקר (שישי) סמוך לשעה 07:00 בבוקר מפגיעת ג'יפ מסוג BMW-X6, בפינת הרחובות ויצמן ופנקס בתל אביב. רכב שהגיע מכיוון מזרח, פגע בהולכת הרגל בעת שחצתה את הכביש במעבר חציה ונמלט מהמקום.

הולכת הרגל נפצעה באורח אנוש. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן הגיעו למקום וניסו לבצע בה פעולות החייאה, אולם רופא נאלץ לקבוע את מותה במקום. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות בניסיון לאתר את הנהג הפוגע. במשטרה אף מבקשים מעדי ראייה לאירוע ליצור קשר עם המוקד המשטרתי.

במשטרה מציינים כי הג'יפ שפגע בהולכת הרגל הינו כאמור מסוג BMW-X6 בצבע שחור משנת 2010 או 2011. חוקרי משטרת תל אביב מנהלים מצוד נרחב אחר נהג הג'יפ הפוגע ברחבי גוש דן. הם מתחקים אחר מצלמות אבטחה אשר צילמו אותו לאורך מסלול מנוסתו ברחבי תל אביב. המשטרה מפנה גם משאבים לחקירה במישור המודיעיני על מנת לאתרו.

אבי אלבז, בעל הקיוסק הסמוך, הגיע למקום דקות אחדות לאחר התאונה, וסיפר לוואלה! חדשות על שראה. "בשעה 06:45 עמדתי ברמזור מכיוון דרך נמיר. ראיתי חבר שלי עומד עם האופנוע שלו באמצע הכביש ומדבר בטלפון. הסתבר שהוא צלצל למשטרה לדווח על התאונה. מיד ראיתי את גופתה של הצעירה מוטלת בצד הכביש. היא הייתה בצד הנגדי לאיפה שהיא נפגעה. התיק עם החפצים האישיים שלה היה זרוק בצד השני של הפגיעה. היא הייתה כבר מתה ולא ניתן היה לעזור לה. החבר סיפר לי שהוא ראה את הג'יפ בורח מהמקום תוך נהיגה פרועה ובמהירות מופרזת".

אלבז הוסיף כי "זו טראומה. כששומעים ברדיו על מקרה כזה לא מרגישים זאת, אבל כשזה קורה כל כך סמוך לבית, מדובר באירוע טראומטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully