וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות סטודנטים קראו ללקוחות להחרים את תנובה

קבוצות של סטודנטים התמקמו גם היום מחוץ לסופרמרקטים וקראו ללקוחות להימנע מרכישת מוצרי החברה. "צריך להתאזר בסבלנות ולגלות אורך רוח - זה ישתלם כי המבצעים יהפכו לקבועים"

עשרות סטודנטים הפגינו הבוקר (שישי) מחוץ למספר סופרמרקטים בקריאה להחרים את מוצרי חברת תנובה. הסטודנטים הכריזו ביום שני האחרון על החרם בדרישה שתנובה תוריד מחירים בקבוצת מוצרים בסיסית.

חרם על תנובה - כותרות אחרונות
החרם על תנובה מתחיל: "יביא לפתרון הקרטליזציה"
זהבית כהן למפגינים מחוץ לביתה: "המחאה צודקת"
הצרכנים תומכים: "לא קונים תנובה - נחרים את כל היקרנים"

בהודעת אגודת הסטודנטים עם פרוץ החרם נאמר כי "לחברת תנובה חלק משמעותי בבעיית יוקר המחיה מכיוון שהיא שולטת ב 52% משוק החלב, ומעלה את מחירי המוצרים לעיתים קרובות וללא כל הצדקה. מטרתו של החרם היא כפולה, להוריד את מחירי המוצרים של החברה, ולהביא, בעקבות כך, להורדת מחירים גם של שאר הספקים: שטראוס וטרה".

יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, אורי רשטיק, אמר כי "אנחנו מחלקים עלונים וכורזים ללקוחות מחוץ לסופר: 'לקוחות יקרים, הסטודנטים מבקשים מכם לא לקנות מוצרים מתנובה ולהצטרף לחרם'. בחרנו את יום שישי כי זה יום של קניות".

לדבריו, "אנחנו נתקלים בהרבה מאוד תמיכה. אנשים אומרים שהם שמעו על החרם מזה מספר ימים ושהם לא קונים. אחרים שואלים אותנו על המבצעים החדשים של תנובה, ואנו עונים שהמבצעים יימשכו רק לשבועות הקרובים. צריך להתאזר בסבלנות ולגלות אורך רוח- זה ישתלם כי ההוזלה תהיה קבועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully