וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבית כהן למפגינים מחוץ לביתה: "המחאה צודקת"

11.9.2011 / 8:38

סטודנטים הקוראים לחרם צרכני על תנובה הפגינו הבוקר מול ביתה של מנכ"ל הקרן המחזיקה בחברה שיצאה אליהם והביעה תמיכה במאבקם. "נמשיך להוזיל מחירים עד שיתקבל פתרון ארוך טווח"

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: גדי וינסטוק)

עשרות סטודנטים הקוראים להחרים החל ממחר את מוצרי החלב של תנובה הפגינו הבוקר (ראשון) מול ביתה של זהבית כהן, מנכ"לית אייפקס, קרן ההשקעות המחזיקה בתנובה. במהלך ההפגנה ברמת השרון יצאה כהן יצאה אל המפגינים והביעה את תמיכתה במחאה ובשינוי סדר היום החברתי.

"המחאה אמיתית וצודקת", אמרה כהן. היא הוסיפה כי בעיניה, המחאה צריכה להביא לשינוי בסדרי העדיפויות. כהן ציינה עוד בפני המפגינים כי "מאז החלה המחאה, תנובה הוזילה את מחירי המוצרים, ותמשיך לעשות כן עד שהממשלה תקבל החלטות לגבי פתרון ארוך טווח, במסגרתו יוזלו מוצרי מזון על ידי כל השחקנים בשרשרת". מתנובה נמסר עוד כי בכוונת החברה להמשיך במבצעים אטרקטיביים עד למציאת פיתרון קבע.

עוד על מחאת הסטודנטים:
הסטודנטים: "חרם על מוצרי תנובה"
12 אגודות סטודנטים הצטרפו לחרם על "תנובה"
עקב הקריאה לחרם: שופרסל נכנעה, תוזיל מוצרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאז החלה המחאה תנובה הוזילה את מחירי המוצרים, ותמשיך לעשות כן עד שהממשלה תקבל החלטות לגבי פתרון ארוך טווח". כהן עם המפגינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הצלחת הקריאה לחרם על רשת שופרסל, אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב פתחה בשבוע שעבר עמוד ברשת הפייסבוק הקורא לחרם על מוצרי החלב של תנובה למשך שבוע, החל מיום שני. לעמוד הצטרפו כבר מעל 8,000 בני אדם, וכן 12 אגודות סטודנטים נוספות של אוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ הודיעו כי יתמכו בחרם. בנוסף, על פי אגודת הסטודנטים, כ-1,500 משקי בית הודיעו כי גם הם יחרימו את מוצרי תנובה עד החגים.

ביום חמישי שלחו הסטודנטים מכתב חריף לכהן. "מדיניות התמחור של 'תנובה' המחזיקה בלמעלה מ-50% משוק החלב בישראל היא אחד הגורמים להאמרת מחירו של סל מוצרי המזון בשנים האחרונות", נכתב. "עליית המחירים שנבעה מכמיהה מובנת של החברה למקסום רווחים, והיעדר התחרותיות בשוק החלב, יצרה מצב בו משקי בית בישראל מצמצמים את סל מוצרי החלב שצרכו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully