וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי: נעם שליט נואם במטה האו"ם בניו יורק

נעם שליט עורך מסיבת עיתונאים בבניין האו"ם, כחלק מהמאמצים לפעול לשחרורו של בנו גלעד, שנמצא למעלה מ-1,900 ימים. בהמשך ייוועד עם בכירים בארגון העוסקים בנושאים הומניטריים

נעם שליט מקיים הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים בבניין האו"ם בניו יורק, כחלק מהמאמצים הבינלאומיים לשחרור בנו, החייל החטוף גלעד, הנמצא בשבי כבר מעל 1,900 ימים. מאז החל את ביקורו ביום ראשון, נפגש שליט עם השגרירים באו"ם של רוסיה, איטליה, צרפת, ניו זילנד, ארה"ב, בריטניה, הולנד וגאבון וביקש מהם להפעיל לחץ על מנהיגים פלסטינים על מנת שישחררו את בנו. כמו כן, הביע שליט את תסכולו מכישלון "הצלב האדום" להשיג אות חיים מבנו, ומכך שלהבנתו, מליאת האו"ם צפויה להצביע בעד מדינה פלסטינית מבלי לדרוש ממנהיגיה לעמוד בחובות המשפט הבינלאומי.

עוד בנושא:
עבדאללה ברגותי: "בכירים ישראלים שוחחו איתי על שליט"
נעם שליט לח"כ חוטובלי: "את באיחור של 5 שנים"
"המשא ומתן לשחרור שליט יתחדש לאחר עיד אל-פיטר"
גלעד בן 25: "הוא לא זקוק למתנות, רק לחופש"

שליט צפוי להמשיך בסבב הפגישות לקראת כינוס העצרת הכללית של האו"ם ב-21 בספטמבר, במהלכו ייוועד עם בכירים במטה האו"ם העוסקים בנושאים הומניטריים ועם שגרירים נוספים. במקביל, שיגרה משפחת שליט מכתב מפורט לכל נציגי המדינות החברות באו"ם.

סוזן רייס, שגרירת ארצות הברית לאו"ם, אמרה בעקבות פגישתה עם נועם שליט, כי "חמאס מחזיק את גלעד כבן ערובה מבלי גישה לצלב האדום הבינלאומי, תוך הפרה של הסטנדרטים האנושיים הבינלאומיים ושל הגינות ומוסר בסיסיים". היא הוסיפה כי "ארצות הברית מזדהה עם בני משפחת שליט ומגנה במלוא החומרה את השבי. חמאס חייב לשחרר את גלעד שליט מיד, וללא תנאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully