וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי: "מאיימים על חיי, אך לא אלך עם מאבטחים"

כ-40 מפגינים נעצרו אמש כשניסו לפרוץ לעיריית תל אביב, וראש העיר פונה בליווי שוטרים. הבוקר טען רון חולדאי כי הוא מגבה את המחאה וכי הציבור תומך בו, אך קרא להימנע ממעשי אלימות

ראש העיר תל אביב אישר הבוקר (חמישי) כי קיבל אתמול איומים על חייו. בראיון לגלי צה"ל, הגיב רון חולדאי לדיווחים בנושא, רק לאחר כמה שאלות חוזרות שהופנו אליו מצד אילנה דיין, והסכים להגיד רק ש"הדובר שלי מהנהן בפניי כעת - ואומר לי 'כן, היו איומים'". חולדאי סירב לציין במי חושדת המשטרה שהפנה אליו את האיומים, שהתקבלו במקביל למהומות שהיו אתמול מול בית העירייה, ולמפגינים שהשליכו ביצים על הכניסה למרכז השירות העירוני וניסו לפרוץ למשרדיו.

פינוי אוהלים - עדכונים אחרונים:
בית המשפט הקפיא פינוי מאהלי המחאה בתל אביב
מחאת האוהלים: עשרות הפגינו מול ביתו של חולדאי
מפגינים נעצרו בתל אביב, בחולון הוקם המאהל מחדש
מאות הפגינו מול עיריית תל אביב נגד פינוי אוהלים

"אני לא יוצא נגד המפגינים, ותמכתי במחאתם מראשיתה. זו מחאה אמיתית ומכובדת", הצהיר חולדאי. עם זאת, הוא סייג ואמר כי הצבת גיליוטינה בשדרות רוטשילד או פלישה לבתים הם מעשים אסורים. הדרך למחות, לדבריו, היא לקיים מקום מפגש והידברות בשדרות המרכזיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצר מפגינים אתמול מול בית העייריה. חולדאי: לא מקבל אלימות/מערכת וואלה!, צילום מסך

חולדאי הצהיר כי פקחיו לא גירשו דרי אוהלים אלא באו לנקות לכלוך בלבד ולהדביר חולדות. "אני לא מתרגש מהאיומים על חיי, אני רגיל לזה ולא נעזר במאבטחים", אמר. "אני חש בטוח בעיר שלי ומקבל גיבוי רחב מהציבור". כמעט ארבעים מפגינים נעצרו אתמול לאחר שהתפרעו מול העירייה, הניפו שלטי נאצה נגד חולדאי. כמה עדי ראייה אמרו אתמול לוואלה! חדשות כי לדעתם חולדאי התייחס דווקא אליהם כשהתראיין ואמר שנעשתה "הדברת עכברושים ומזיקים" מהאוהלים ביממות האחרונות.

חולדאי: "אני איש של סוציאל דמוקרטיה וערכים"

לאחר צו המניעה שהוציא לפנות בוקר בית המשפט נגד פינוי האוהלים, אמר הבוקר ראש העיר תל אביב כי הוא "לא מעוניין לבער את המחאה". לדבריו, הוא לא מתכוון לסלק בכוח אנשים "ולא לגעת במאהל בגן התקווה, אלא רק במרכז העיר, היכן שיש תופעות שליליות" – סמים ומזיקים, כפי שטען אמש. "מנהיגי המחאה לא נמצאים שם, הם לא ישנים שם בלילה. באתי לשם ביום הראשון ורציתי לדבר. הם היו אלימים ורצו לקלקל, להפריע. בחודשיים האחרונים הם כלל לא ניסו להידבר עמנו". חולדאי אמר שהוא "נמצא ברחוב", וזמין, לדבריו, לכל מי שמעוניין לפנות אליו. "אני איש של ערכים וסוציאל דמוקרטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully