וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן: "מסרבת להשתתף בהצגה שמנהלת התביעה"

אחרי שהודיעה שלא תעיד במשפט נגדה ונגד מעסיקה לשעבר, אהוד אולמרט, שולה זקן מסבירה: "סומכת על השופטים שיראו את התמונה המלאה". על שתיקה בחקירה: "סירבתי לשמש כלי בידי החוקרים"

שולה זקן, מי ששימשה כראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בתפקידו האחרון ובתפקידיו הקודמים, והודיעה אתמול כי לא תעיד במשפט המתנהל נגדה ונגד מעסיקה לשעבר, התראיינה היום (רביעי) לגלי צה"ל ואמרה כי היא לא מוכנה לקחת חלק ב"הצגה" שמתנהלת לדבריה בבית המשפט.

עוד על משפט אולמרט:
משפט אולמרט: הסכמה להגשת חוות דעת נאמן
היום האחרון לעדות אולמרט: הטחת האשמות והכחשות
אולמרט מסתבך: ”ייתכן והעברתי תרומה לאורי מסר”
משפט אולמרט: שולה זקן לא תעיד מטעם ההגנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"במקום שבו ראיתי שמנסים להפיל ראש-ממשלה מכהן, סירבתי לשמש ככלי". זקן ואולמרט בבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני רואה את השופטים מקשיבים, שואלים שאלות ומגלים עירנות כבר שנה וחצי. אני רואה גם איך כל מסכת הראיות נפרשת בפניהם. אני סומכת על השופטים שיראו את התמונה המלאה דרך העדים שהיו ויהיו ויגיעו למשפט צדק. יהיה כאן זיכוי מכל אשמה. אין שום ראיה שמפלילה אותי, ואני מאמינה שהשופטים רואים את זה. למה לי לעלות לדוכן העדים - כדי שיוכלו לעשות הצגה? אין בזה שום צורך". אמרה זקן.

זקן שמרה על זכות השתיקה גם בחקירותיה במשטרה, ועל פי ההערכה, היא נמנעת מלהעיד כדי לא להפליל את עצמה ואת אולמרט. העובדה שזקן בחרה שלא להעיד עלולה לפעול לרעתה, מכיוון שבפני השופטים לא תהיה התייחסות שלה לראיות שתציג נגדה התביעה. זקן התייחסה לכך בראיון ואמרה "שיתפתי פעולה בכל החקירות שראיתי בהן לגיטימיות ושעסקו בי, כדי להגיע לחקר האמת. "אבל במקום שבו ראיתי שמנסים להפיל ראש-ממשלה מכהן, סירבתי לשמש ככלי ביד החוקרים - ורק בחקירות הללו שתקתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully