וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מוחמד אבו טיר נעצר שוב על ידי צה"ל

ניר יהב

6.9.2011 / 12:00

דיווח פלסטיני: מוחמד אבו טיר נעצר שנית על ידי כוחות צה"ל, חודשים לאחר שגורש מירושלים. בתגובה לכך אמרו חברי פרלמנט פלסטינים: "מדיניות גזענית של ישות גזלנית"

מקורות פלסטינים דיווחו היום (שלישי) כי כוחות צה"ל עצרו לפנות בוקר את חבר הפרלמנט מטעם חמאס, מוחמד אבו טיר, שגורש מירושלים לפני מספר חודשים והתגורר בעת האחרונה בכפר עקב שליד רמאללה. אבו טיר, שהתפרסם בזכות זקנו הצבוע אדום, שוחרר מהכלא הישראלי במאי 2010 וגורש מחוץ לתחומי ירושלים. מאז התגורר בכפר עקב, שם גם נעצר הלילה על ידי צה"ל.

חברי פרלמנט פלסטינים הביעו את זעמם על מעצרו המחודש של אבו טיר ואמרו כי המעצר מבטא את השחצנות הישראלית ואת המדיניות הגזענית של "ישות גזלנית" כלפי חברי הפרלמנט המייצגים את ירושלים. "מעצרו לא יפחית מכוחנו", הוסיפו.

בדצמבר אשתקד גזר בית משפט השלום בירושלים חמישה חודשי מאסר בפועל על אבו טיר, שהודה והורשע במסגרת עסקת טיעון בכניסה שלא כדין לישראל לאחר שנאסר עליו להיכנס לירושלים. הצדדים הסכימו כי העונש שהוטל עליו הינו ימי המאסר שישב מאז מעצרו ב-30 ביוני וכן ארבעה חודשי התנאי למשך שלוש שנים. לכן אבו טיר שוחרר ממעצרו לאחר מתן גזר הדין.

עוד על מעצרו של מוחמד אבו טיר:
בתום 5 חודשים: אבו טיר השתחרר ממעצר
הוארך מעצרו של בכיר חמאס מוחמד אבו טיר
אישום: אבו טיר שוהה באופן בלתי חוקי בישראל

לפניות לכתב - nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully