וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדנשטראוס: טיוטת הדו"ח על הרפז תפורסם בקרוב

על רקע חשיפת הפרטים החדשים לגבי הקשר שהתקיים לכאורה בין רונית אשכנזי לבועז הרפז הודיע מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, שהדו"ח בנושא יושלם בקרוב. "אספנו הרבה נתונים"

מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מיכה לינדנשטראוס, אמר כי טיוטת דו"ח המבקר על פרשת הרפז תושלם בעוד כמה שבועות, כך דווח הערב (שני) בגלי-צה"ל. לינדנשטראוס נאם בטקס פתיחת הסניף החדש של נציבות תלונות הציבור בלוד. "בראייה לאחור אני חושב שטוב שנכנסנו לבדוק את הנושא הזה", אמר. המבקר הדגיש את יסודיות העבודה על הדו"ח ואמר כי "הטיפול בנושא נעשה בצורה המשמעותית ביותר. נפגשנו עם עדים רבים מכל הדרגות בצה"ל ואספנו גם הרבה מאוד נתונים כתובים".

עוד על פרשת הרפז:
פרשת הרפז: "יש מסרונים שיבעירו את המטכ"ל"
"על גנץ להורות על חקירה פנימית למסרוני הרפז"
"1,500 מסרונים נשלחו מבועז הרפז לרונית אשכנזי"

גבי ורונית אשכנזי במסיבתו של מנחם הורוביץ שחגג את מעברו לתל אביב מקריית שמונה, פברואר 2011. שי אוקנין
הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי ורעייתו רונית, איתה החליף בועז הרפז, על פי הטענות 1,500 מסרונים/שי אוקנין

הדברים נאמרו על רקע ההתפתחויות האחרונות בפרשה וחשיפת הקשר שניהלו בועז הרפז ורונית אשכנזי, רעייתו של הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי. על פי חשיפתה של איילה חסון בערוץ 1, במסגרת הקשר החליפו השניים כ-1500 מסרונים במשך תקופה ארוכה, זאת, בניגוד לדברי הרמטכ"ל לשעבר, שטען כי בין שתי המשפחות לא הייתה היכרות של ממש, ובניגוד לסברה הקודמת כי היה מדובר בארבע מאות מסרונים בלבד.

גורם המקורב לרמטכ"ל לשעבר אמר כי "נעשה שימוש מניפולטיבי בחצאי-עובדות, כדי לפגוע בשמו הטוב של אשכנזי ובשמה הטוב של רעייתו רונית. הייתה חקירה משטרתית, והיא הוכיחה את מה שהוכיחה כבר בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully